سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با اعزام 200 دستگاه ماشين‌ آلات

ارتباط در تمام محورهاي زلزله زده برقرار است

با بازسازي موقت ابنيه آسيب ديده در راه‌هاي ارتباطي مناطق زلزله زده، هم اكنون ارتباط در تمام محورهاي اصلي اين مناطق برقرار است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت راه وشهرسازي، احمد مجيدي معاون امور دولت و مديريت بحران اعلام كرد: بر اثر وقوع زلزله 21 مرداد ماه در محدوده جغرافيايي شهرستان‌هاي اهر، ورزقان و هريس استان آذربايجان شرقي، بر مبناي آخرين گزارش‌هاي دريافتي، تعدادي از ابنيه فني و پل‌ها در قسمتي از راه‌هاي ارتباطي آسيب ديدند كه با تلاش ماموران راهداري به طور موقت بازسازي و هم اكنون عبور و مرور برقرار است.

معاون وزير راه و شهرسازي تصريح كرد: در زلزله اخير راهدارخانه گويجه بل كه در مركز زلزله قرار داشته 70 درصد تخريب شده است.

معاون امور دولت و مديريت بحران وزير راه و شهرسازي افزود: در حال حاضر از طريق اداره كل راه و شهرسازي استان آذربايجان شرقي تعداد 200 دستگاه ماشين‌آلات سنگين، نيمه سنگين و سبك به منطقه اعزام شده‌اند و 13 دستگاه نيز از ادارات كل راه و شهرسازي استان‌هاي معين به محل وقوع حادثه اعزام شده‌اند.

مجيدي اظهار داشت: هم اكنون امكانات كارگروه حمل ونقل، شريان‌هاي حياتي، طوفان و بلاياي جوي ستاد مديريت بحران استان آاذربايجان شرقي در حال كمك رساني به ساير امدادگران مي باشد.

وي ادامه داد: حدود 110 روستا در اين حادثه دچار تخريب از 10 تا 100 درصد شده‌اند كه به هيچ‌يك از واحد‌هاي مسكوني كه با تسهيلات مسكن مهر و بنياد مسكن انقلاب اسلامي احداث شده بودند آسيب جدي وارد نشده است./عب
برچسب ها: زلزله ، محورها ، جاده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.