سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اورژانس کشور برای اجلاس سران جنبش عدم تعهد چه تدارکاتی دیده است؟

دستگاه بهداشت و درمان کشور برای برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد برنامه ریزیهای مختلفی کرده و آمادگی کامل دارد.

دکتر غلامرضا معصومی، رئیس مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با اشاره به اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران گفت: در حوزه بهداشت و درمان برای این اجلاس برنامه ریزیهای مختلفی صورت گرفته و تیم کارشناسان ما هم اکنون در حال بازدید و نظارت های بهداشتی بر آب، غذا و نحوه طبخ آن در مکان های مشخص شده مانند هتل ها و سالن های اجلاس سران، مرکز همایش های صدا و سیما و محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران هستند.
 
وی ادامه داد: در حوزه کنترل بیماریها و بهداشت محیط نیز کارشناسان ما حضور دارند و مسائل را بررسی می کنند.
 
معصومی تصریح کرد: در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی نیز مقرر شده که متخصصان ما از فرودگاه تا هتل مهمانان خارجی را همراهی کرده و در هتل نیز حضور داشته باشند.
 
وی افزود: در سالن اجلاس سران حداقل سه دستگاه آمبولانس و در سالن همایش های صدا و سیما اتوبوس آمبولانس ما مستقر خواهند بود و همچنین اتاق عمل سیار و کلینیک دندانپزشکی را در قالب اتوبوس برای مهمانان آماده کرده ایم.
 
رئیس اورژانس کشور اظهار داشت: در کنار هر هتل بسته به تعداد مهمانان یک تا دو آمبولانس مستقر خواهند شد و در هتلهایی که وزرای امور خارجه و رؤسای جمهور کشورهای جنبش عدم تعهد حضور دارند نیز از متخصصان قلب و طب اورژانس بهره می گیریم. /عط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.