سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شيخ الاسلام در نشست خبري روز جهاني قدس:

روز قدس تجلي وحدت اسلامي براي آزادي قدس شريف است

دبير كل كنفرانس حمايت از انتفاضه فلسطين گفت: روز قدس مهمترين روزي است كه امت‌ها و ملت‌هاي اسلامي مي توانند متجلي وحدت براي آزادي فلسطين و قدس شريف باشند.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، حسين شيخ الاسلام در نشست خبري روز جهاني قدس که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به اينكه دلايل مختلفي براي دفاع از ملت مظلوم فلسطين از سوي جمهوري اسلامي ايران وجود دارد، گفت: با توجه به اينکه ملت مظلوم فلسطين بيش از نيم قرن مورد ظلم و ستم قرار گرفته‌ و از سرزمين و وطن خود اخراج شده‌اند، جمهوري اسلامي ايران دفاع از مردم مظلوم فلسطين در عرصه جهاني را از وظايف خود مي‌داند.

دبير كل كنفرانس حمايت از انتفاضه فلسطين با اشاره به جنايات رژيم صهيونيستي در فلسطين اشغالي افزود: سرزمين فلسطين امروز به دست عده‌اي جنايت كار همچون نتانياهو افتاده كه جنايات بي‌شماري را عليه مردم مظلوم فلسطين مرتكب شده‌اند اما لازم است اين سرزمين از حضور چنين افرادي پاك شود.

شيخ الاسلام بيت‌المقدس را قبله اول مسلمين دانست و ادامه داد: اين سرزمين بايد از لوس رژيم جعلي و غاصب صهيونيستي پاك شود لذا من از همه ملت هاي اسلامي خواستارم كه با همبستگي خود تمامي فتنه هاي غرب و آمريكا را كنار زنند چراکه با اتخاذ وحدت حداکثري ملت‌هاي مسلمان نابود شدن رژيم جعلي صهيونستي حتمي است.

رئيس دبير خانه كنفرانس بين‌المللي حمايت از انتفاضه با اشاره به وقوع انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي در کشور ايران تاكيد كرد: با پيروزي انقلاب اسلامي در ايران جبهه مقاومت تقويت شد اما دشمنان اسلام اين تقويت را برنتافته و با جنگ تحميلي عليه ايران درصدد تضعيف مقاومت ملت ايران شدند لذا بعد از پيروزي رزمندگان ما در جبهه حق عليه باطل مستحکم تر شدن بيش از پيش محور مقاومت در منطقه ديده مي‌شود.

دبير كل كنفرانس حمايت از انتفاضه فلسطين با اشاره به در پيش بودن روز جهاين قدس خاطر نشان كرد: تحولات اخير امروز خاورميانه و كشورهاي عربي، امسال روز جهاني قدس را بيش از بيش تحت تاثير قرار داده است از اين رو، روز قدس مهمترين روزي است كه امت‌ها و ملت‌هاي اسلامي مي توانند متجلي وحدت براي آزادي فلسطين و قدس شريف باشند.

"انتهاي پيام"/س3


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.