سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

هشدار درباره استفاده از يک نوع ادکلن مشکوک

مديرکل نظارت بر فرآورده هاي آرايشي و بهداشتي سازمان غذا و دارو گفت: مردم به هيچ وجه ادکلن با برند Lovely نخرند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي مشهد، عبدالعظيم بهفر در پي انتشار اخباري مبني بر عرضه و توزيع ادکلن هاي حاوي گازهاي سمي در عراق و احتمال ورود اين فرآورده به داخل کشور، سازمان غذا و دارو از مردم خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک و مرتبط با اين موضوع، سريعا دانشگاه هاي علوم پزشکي محل سکونت خود را در جريان امر قرار دهند.

وی ادامه داد: سازمان غذا و دارو نيز به صورت غيررسمي در جريان امر قرار گرفته و طي چند روز اخير مجدانه پيگير اين موضوع است که منبع خبر رسمي را در راستاي صحت و سقم مسئله در اختيار کارشناسان قرار دهد.

بهفر افزود: با توجه به اينکه نظارت بر فرآورده هاي آرايشي و بهداشتي جزو وظايف وزارت بهداشت است به دانشگاه هاي علوم پزشکي سراسر کشور اعلام کرديم تا علاوه بر بازديدهاي روتين خود، بازديدهاي ميداني مجددي انجام بدهند که اگر با اين ادکلن برخوردند، سريعا آن را گزارش کنند.

وی با اشاره به اين که تاکنون گزارش رسمي در اين خصوص به سازمان غذا و دارو اعلام نشده است، اظهار داشت: بهتر است ساير سازمان ها در صورتي که به موارد اين چنيني برخورد مي کنند، آن را حتما به وزارت بهداشت که متولي امر است منعکس کنند. /س

برچسب ها: ادکلن ، خراسان ، رضوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.