سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیپ 8 فول 71 میلیوني

سوزوکی گرند ویتارا ابتدا به صورت وارداتی با پیشرانه 2 لیتری توسط ایران خودرو پا به بازار ایران گذاشت و سپس مونتاژ نمونه 4/2 لیتری در کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران در مقوله طراحی با اینکه در گرند ویتارا طرحی هماهنگ و نسبتا پویا و زنده روبروهستیم اما طراحی ظاهری آن یک سر و گردن از رقیبانی چون اسپورتیج پایین تر است.

اما با همه این تفاسیر هماهنگی و زیبایی چراغ های جلو با سپر و جلوپنجره، خط بدنه ای که از گلگیر جلو تا عقب کشیده شده و نمای کلی عقب خودرو که وجود زاپاس و قاب آن همراه با چراغ های عمودی چهره ای جوانپسند را به آن بخشیده غیرقابل انکار است
.
در داخل خودرو طراحی نامناسب صندلی ها و کیفیت پایین مواد به کار رفته در ساخت اجزای داخلی در این بخش هم گرند ویتارا را پایین تر از رقبای کره ای قرار می دهد.

پیشرانه گرند ویتارا دارای حجمی معادل 2/4 لیتر و چهار سیلندر است که قدرت 169 اسب بخار را توسط جعبه دنده چهار سرعته خودکار یا پنج سرعته دستی تحویل راننده می دهد تا به وسیله این پیشرانه شتاب 12 ثانیه ای برای مدل اتوماتیک حاصل شود که دوثانیه از رقیبان کره ای بیشتر است.

 

سواری گرند ویتارا همانند رقبا خشک و با انتقال ضربات همراه است. از نظر امکانات رفاهی و ایمنی عدم وجود سیستم تهویه دوگانه، سیستم کنترل پایداری و صندلی با قابلیت تنظیم برقی از گرند ویتارا که این روزها قیمتی باورنکردنی را تجربه می کند یک بازنده حتمی در مقابل رقبا می سازد!


برچسب ها: بازار ، خودرو ، طراح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.