سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاروان مرگ، با 570 کيلو موادمخدر در افسريه توقيف شد

اعضاي يک باند قاچاق به همراه 570 کيلو گرم انواع مواد مخدر دستگير شدند .

به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران سرهنگ ليراوي، ضمن اشاره به عملکرد ماموران عمليات ويژه اين يگان مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در خصوص شناسايي و دستگيري چهار قاچاقچي مواد مخدر در محدوده افسريه، از کشف بيش از 570 کيلوگرم مواد مخدر خبر داد.

 رييس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در تشريح خبر فوق گفت:از مدت ها پيش ماموران اين يگان موفق به شناسايي چهار نفر از قاچاقچيان مواد مخدر در محدوده افسريه شده بودند که با خريد مواد مخدر از شهرستان هاي جنوبي کشور، اقدام به انتقال آن به تهران و توزيع گسترده به صورت خرده فروشي مي کردند.

وي افزود: با توجه به بررسي هاي انجام شده مشخص شد که در حال حاضر اين افراد با چهار دستگاه خودروي سواري به يکي از اين شهرستان ها مراجعه کرده و پس از خريد مواد مخدر در حال بازگشت به تهران هستند، که متعاقب آن با مقام قضايي هماهنگي هاي لازم به عمل آمده و دستور بازداشت و توقيف متهمان و همچنين بازرسي از انبار خودروهاي اين کاروان مرگ صادر شد.

 بلافاصله کليه مبادي ورودي شهر تهران تحت نظر قرار گرفت تا اينکه تلاش ماموران نتيجه داد و اين کاروان مرگ که شامل چهار خودروي سواري حامل مواد مخدر بود، در آزادراه تهران- قم شناسايي و تحت تعقيب قرار گرفتند.

اين مقام انتظامي در ادامه اظهار داشت:متهمان که بي خبر از موضوع بودند با خيال راحت به تهران وارد شده و به سمت انبار محموله قاچاق رفتند غافل از اينکه ماموران عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر با چشمان تيزبين خود آنها زير نظر دارند.

اعضاي اين باند مرگبار به محل دپوي مواد مخدر مراجعه کرده و اقدام به باراندازي محموله ترياک، حشيش و هرويين کردند که اين امر به ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر فرصت داد تا براي دستگيري آنها اقدام کنند.

وي اضافه کرد: بر همين اساس در عملياتي غافلگيرانه ماموران ضمن محاصره محل مذکور واقع در افسريه، موفق شدند هر چهار قاچاقچي مواد مخدر را به عنوان متهمان اصلي پرونده و تعدادي کارگر در حال باراندازي محموله را به عنوان همدست آنها دستگير کنند.

 متهمان که در کمال تعجب اقدامات ماموران را نظاره گر بودند بدون کوچکترين حرکتي خود را تسليم کرده و ماموران ضمن بازداشت آنها اقدام به بازرسي از محل کردند که طي آن 537 کيلو و 965 گرم ترياک، 2 کيلو و 845 گرم حشيش و 34 کيلو و 805 گرم هرويين کشف و ضبط شد که به همراه متهمان براي بررسي هاي قضايي به دادسرا منتقل شدند./ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.