سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کم‌مصرف‌ترین خودروی 2013

سامانه نمایش باد تایرها و در‌نهایت انتخاب پوشش کرومی ‌ادوات کنسول میانی، جذابیت و طراوت خودرو خود را تا مدت‌ها تضمین کنند

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران فولکس واگن پولو BlueGT مدل 2013 با قدرت خروجی 140 اسب‌بخار و فقط با مصرف سوخت 5/ 4 لیتر در هر 100 کیلومتر از مسیر پیمایش، تعریف جدیدی از محصولات اقتصادی می‌دهد.






 

فولکس‌ واگن برای ‌هاچ ‌بک‌جدید ‌خود‌یک ‌پیشرانه4/ 1لیتری چهار سیلندر از نوع TSI تدارک دیده که این پیشرانه قابلیت تولید 140 اسب بخار قدرت (در دورهای 4500 تا 6000( rpm را داراست.


همچنین 250 نیوتون‌متر، بیشینه‌گشتاوری خواهد بود که این پیشرانه تولید و در دورهای بالاتر از 1500 rpm در اختیار راننده قرار خواهد ‌داد. جالب آن‌که هسته‌مرکزی این پیشرانه تنها 114 کیلوگرم وزن‌دارد که حاکی از تکنولوژی پیشرفته‌فولکس‌واگن در‌ساخت پیشرانه‌های آلومینیومی ‌است.

استفاده از آخرین روش‌های فلزکاری و جایگزینی درپوش موتور و بلوک سیلندرهای آلومینیومی ‌با نمونه‌های پیشین سبب شده تا پیشرانه جدید پولو بیش از 20 کیلوگرم نسبت به پیشرانه قبلی سبک‌تر باشد.

در کنار این موارد وجود عناصری چون فناوری LED چراغ‌های جلو، سامانه  AutoLight، دیفیوزر عظیم‌الجثه عقب و در‌نهایت رینگ‌های 17 یا 18 اینچی آلیاژی نیز به‌جذابیت بصری این ‌‌هاچ‌‌بک اقتصادی‌کمک شایانی‌کرده‌اند

از تجهیزات رفاهی استاندارد پولو 2013 می‌توان به مواردی همچون فرمان الکتروهیدرولیکی، تنظیم صندلی در ناحیه‌گودی‌کمر، کنترل‌کروز هوشمند، حسگر پارک و سیستم صوتی با قابلیت اجرای mp3 و ترمینال iPod اشاره‌کرد.

 انتخاب آپشن‌هایی چون سیستم تهویه مطبوع تمام اتوماتیک،‌سامانه‌ناوبری فعال‌باصفحه‌نمایش‌لمسی،‌سامانه)KeyLess-Goورود بدون کلید)، آینه الکتروکرومیکی، سامانه نمایش باد تایرها و در‌نهایت انتخاب پوشش کرومی ‌ادوات کنسول میانی، جذابیت و طراوت خودرو خود را تا مدت‌ها تضمین کنند .

 

برچسب ها: بازار ، اقتصادی ، اتوماتیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.