سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

الزام دولت به توسعه فضاهای فرهنگ قرآنی در مجلس به تصویب رسید

رئیس فراکسیون قرآن و عترت در مجلس شورای اسلامی، گفت: یکی از برنامه‌های اصلی فراکسیون قرآن و عترت که در مجلس نهم به تصویب رسیده است الزام دولت در توسعه فضاهای فرهنگ قرآنی است.




به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، لاله افتخاری در آئین افتتاحیه نمایشگاه قرآن و عترت و همچنین نمایشگاه تجلی قرآن در عرصه مطبوعات و خبرگزاری‌ها که در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان و به ویژه شب‌های قدر بهترین زمان ممکن برای برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در مشهد مقدس بود.

رئیس فراکسیون قرآن و عترت در مجلس شورای اسلامی، افزود: بر اساس سه آیه از آیات قرآن کریم شب قدر، شب نزول آیات قرآن است و همچنین از ما خواسته شده است که برای فرج دعا کنیم چرا که فرج حضرت مهدی(عج) خواسته همه جهان بشریت است.

وی ادامه داد: امروز شاهد این هستیم که فاصله گرفتن از اخلاقیات و نزول قرآن سبب التهاب در جهان شده است و موجی با عنوان بیداری اسلامی بر پایه مصداق این رکن اکنون شکل گرفته است و به شدت به جریان آن افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: در این میان عده‌ای از مردم بی‌گناه و از مسلمانان تحت فشار سلطه افرادی هستند و آنان در حقیقت حلقه‌ای از حلقه‌های صهیونیست بین‌الملل هستند و مشابه این کلمه کاملاً در انقلاب مردم لیبی قابل مشاهده است.

افتخاری عنوان کرد: در این 8 سالی که فراکسیون قرآن و عترت در مجلس تشکیل شده است سعی شد تا در مجلس نهم موضوع نماز را هم به آن اضافه کنیم که همین امر اتفاق افتاد.

رئیس فراکسیون قرآن و عترت در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از برنامه‌های اصلی فراکسیون قرآن و عترت که در مجلس نهم به تصویب رسیده است الزام دولت در توسعه فضای و فرهنگ قرآنی است و تلاش شده است بحث‌های فرهنگی و قرآنی ما زیرپوشش یک ساماندهی بزرگی قرار بگیرد./ج1

برچسب ها: مشهد ، انقلاب ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.