سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ جودوکار نابینای خراسان رضوی:

آسیب دیدگی جزیی دارم که امیدوارم تا زمان شروع مسابقات پارالمپیک بهبود یابد

جودوکار نابینای پارالمپیکی خراسان رضوی گفت: حدود یک ماه پیش دچار آسیب دیدگی جزئی شدم که امیدوارم تا زمان شروع مسابقات پارالمپیک لندن به بهبودی کامل دست یابم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سعید رحمتی با بیان این مطلب افزود: از شهریورماه سال گذشته تاکنون به صورت مداوم در اردوی آمادگی تیم ملی برای حضور پرقدرت در رقابت های پارالمپیک 2012 لندن به سر می برم.

وی با بیان این که تمامی جودوکاران حاضر در این رقابت ها جزء مدال آوران مسابقات متعدد جهانی هستند، اظهار امیدواری کرد: با توجه به برنامه تمرینی بتوانم بازی های خوبی را در مسابقات پارالمپیک به نمایش بگذارم.

رحمتی دیدار نخست خود را در این رقابت ها در تاریخ 9 شهریورماه سال جاری اعلام کرد.

جودوکار نابینای پارالمپیکی خراسان رضوی خواستار توجه بیش از پیش مسئولان ورزش استان از ورزشکاران شد و گفت: با توجه به هزینه های سنگین ورزشکاران حرفه ای، حمایت مالی به منظور رفع مشکلات و ایجاد انگیزه در آنان امری ضروری به نظر می رسد.

یادآوری می شود: سعید رحمتی تجربه حضور در مسابقات پارالمپیک 2004 آتن را دارد و در مسابقات پارالمپیک 2008 پکن مدال نقره این رقابت ها را کسب نموده است.

وی همچنین قهرمانی در مسابقات جهانی برزیل و فرانسه به ترتیب در سال های 2005 و 2006، مدال طلای مسابقات آسیایی کشور مالزی در سال 2006 و مدال طلای مسابقات آسیایی گوانجو کشور چین در سال 2010 را در کارنامه ورزشی خود دارد./س   

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.