سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساري/

مردم کجور در صفوف دشمن‌شکن روز قدس شرکت می‌کنند

امام جمعه کجور در مازندران گفت: مردم کجور در صفوف دشمن‌شکن روز قدس شرکت می‌کنند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام یزدان جهاندار لاشکی صبح امروز در مراسم یادواره مجاهد شهید شیخ فضل‌الله کجوری معروف به نوری و 15 تن از شهدای گلگون کفن دفاع مقدس روستای لاشک کجور گفت: امروز در دیار و زادگاه مجاهد شهید شیخ فضل‌الله کجوری معروف به نوری یکی از مردان بزرگ تاریخ ایران حضور داریم و امیدواریم قدم‌هایی که در برپایی این یادواره بسیار ارزشمند برداشته شد مورد رضایت خداوند قرار گیرد و شهدا نیز در روز قیامت شفاعت‌کننده همه ما باشند.

وی درباره شخصیت مجاهد شهید شیخ فضل‌الله کجوری افزود: شأن و منزلت این مجاهد شهید آنقدر بزرگ بود که حاضر نشد در طول زندگی عزت‌مندانه خویش حتی برای یک ساعت زیر پرچم کفر باشد.

خطیب نماز جمعه کجور ادامه داد: روستای لاشک دیار شهدای بزرگی است و مردمی ولایتمدار و همیشه در صحنه دارد که همواره در انتخابات و راهپیمایی‌ها حضور گسترده داشته و این افتخاری برای روستای لاشک کجور مازندران است.

امام جمعه کجور به در پیش روی بودن روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: همه اقشار مختلف مردم باید با راهپیمایی در روز قدس خشم و انزجار خود را علیه رژیم غاصب اعلام کنند.

این مسئول اذعان داشت: امسال نخستین نماز جمعه کجور در روز قدس برگزار می‌شود که حضور مردم ولایتمدار، روزه‌دار و مومن کجور در این نماز جمعه بسیار ارزشمند است و نیز با حضور خود در صفوف دشمن‌شکن راهپیمایی روز قدس اتحاد و وحدت مسلمانان را به نمایش گذاشته و خشم و انزجار خود را نسبت به کینه‌توزی‌ها و دشمنی استکبار جهانی اعلام می‌کنند./ج1

برچسب ها: ساری ، قدس ، کجور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.