سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استانداردسازی فضاهای تفریحی شمال تهران

دبیرخانه ایمن منطقه یک گفت: به منظور تقویت و بهبود فضاهای عمومی تفریحی و پیشگیری از بروز حوادث ناگوار فضاهای تفریحی بوستانهای شمال تهران استانداردسازی میشود.

نرگس هادیزاده  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  افزود: با توجه به این که قشر عظیمی از جامعه به مراکز تفریحی و بوستانها مراجعه می کند تا اوقات فراغت خود را در این مکانها سپری کنند واز طرفی سلامت جسمی و روحی هر جامعه ارتباط مستقیم با سطح ایمنی آن جامعه دارد لذا توجه و مطالعه فضاهای فیزیکی و ایمنی آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی بیان کرد: در این طرح مطالعاتی، بوستانهای محله ای، منطقه ای، فرا منطقه ای و جنگلی شمال تهران به طور جداگانه طبق استانداردهای مورد نظر به عنوان نمونه مورد بررسی قرار گرفتند و راهکارهای ایمن سازی و استانداردسازی لازم برای آنها تهیه و ارائه شد به طوری که راهکارهای ارتقای ایمنی ارائه شده در  این پروژه مطالعاتی قابل استفاده در فضاهای تفریحی کلیه بوستانهای مناطق شهر تهران است.
هادیزاده تصریح کرد: استانداردسازی و بومی سازی پارکهای منطقه مورد بررسی قرار میگیرد و معاونتهای اجرایی منطقه به بررسی نقاط ضعف بر می آیند و در جهت برطرف کردن آن تلاش می کنند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از یک میلیون و 137 هزار متر مربع بوستان محله ای، منطقه ای، فرامنطقه ای وجنگل کاری در شمال تهران وجود دارد./ف
برچسب ها: پارک ، شهر ، فضا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.