سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

تاسیسات نفتی درزمان جنگ ناامن ترین نقطه كشور بود

مدیر عامل شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این صنعت گفت: تاسیسات نفتی در زمان جنگ ناامن ترین نقطه كشور بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج 'غلامرضا پاكدل' در آیین گرامیداشت هفت تن از شهدای صنعت نفت كه در درزمان جنگ در بمباران هوایی تاسیسات نفتی شهید شدند،افزود: در زمان جنگ بمباران تاسیسات نفتی مورد توجه دشمن زبون بود و خسارات های زیادی از این طریق به كشور وارد شد.
وی با تجلیل از مقام شامخ شهدا و پرسنل ایثارگر صنعت نفت گفت: در سال 66 همزمان با حمله هوایی رژیم بعث عراق به تاسیسات و چاه های نفتی گچساران تعداد هفت نفر از سربازان عرصه تولید در این خطه به شهادت رسیدند.
پاكدل افزود: پنج نفر از بهترین نیروهای خط تولید نفت این شركت ملی به نام های شهید ' فریدون كاظمی'،' محمد تیموری'،سید'حسین بالدار'،'نادعلی زراعتی'و'محمد مرادولی'در بمباران منطقه نفتی 'دشت بلوط' به درجه رفع شهادت نائل آمدند.
وی افزود: شهیدان 'طاهر كرمی آرخلو' و 'علمدار امینی' دو نیروی خدوم و كارآمد شركت نیز هنگام كار در تاسیسات نفتی'بی بی حكیمه' در اثر حادثه بمباران منطقه به دیار حق شتافتند./س

برچسب ها: تاسیات ، زمان ، جنگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.