سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

به زودی زمین‌های شهرک چاپ و نشر استان قم واگذار می‌شود

زمین‌های شهرک چاپ و نشر استان قم به‌زودی به چاپخانه‌داران، صحافان، لیتوگرافان و ناشران استان واگذار خواهد شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، جلسه هماهنگی واگذاری زمین‌های شهرک چاپ و نشر شهاب قم به چاپخانه‌داران، صحافان، لیتوگرافان و ناشران استان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و مدیر اجرایی شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار شد و نحوه واگذاری زمین‌ها مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
در این جلسه مقرر شد تا در نخستین فرصت لیست متقاضیان زمین که از طرف اتحادیه چاپخانه‌داران تهیه و به اداره کل ارسال شده است برای صدور جواز تأسیس به سازمان صنعت، معدن و تجارت ارسال شود.
همچنین مصوب شد لیست متقاضیانی که آمادگی لازم را برای تحویل زمین دارند در نخستین فرصت و حداکثر تا 30 مرداد ماه سال جاری از طرف اتحادیه چاپخانه‌داران به این اداره کل تحویل شود تا لیست مذکور پس از تایید به شرکت شهرک‌های صنعتی برای انجام مراحل واگذاری و تنظیم قرارداد ارسال شود.
در این جلسه موضوع واگذاری زمین به ناشران استان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد اتحادیه ناشران طرحی را برای احداث انبار مرکزی و همچنین برج ناشران برای تأسیس دفاتر ناشران در شرکت شهرک‌های صنعتی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ارائه کرده تا پس از تایید به شرکت شهرک‌های صنعتی ارسال شود./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.