سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتش سوريه کنترل کامل صلاح الدين حلب را به دست گرفت

ارتش سوريه ضمن به دست گرفتن کنترل کامل محله صلاح الدين، حمله افراد مسلح به فرودگاه بين المللي حلب را دفع کرده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از تلويزيون الميادين؛  محله السکري  شهر حلب شاهد درگيريهاي شديد ميان ارتش سوريه و مخالفان مسلح است.  
نبردها پس از آن به محله السکري منتقل شد که ارتش سوريه توانست محله صلاح الدين را از وجود گروههاي مسلح پاکسازي کند و کنترل کامل اين محله را در دست گيرد.
گزارشگر الميادين مي گويد ارتش سوريه محله صلاح الدين را به طور کامل در کنترل خود گرفته است وي به نقل از يک منبع نظامي گفت ارتش جنازه جنگجوياني را يافته است که اسناد تابعيت عربستان سعودي، يمن، سودان و ليبي را همراه خود دارند.
گزارشگر الميادين پس از ورودش به محله صلاح الدين به همراه ارتش سوريه در نقاط مختلف اين محله گشتي زده است.
يک افسر ارتش سوريه در گفتگو با گزارشگر الميادين گفت: «سلاح ها و مهمات و برخي از خمپاره اندازها و بمب هاي دست ساز و کارگاههاي ساخت بمب دست ساز و چند انبار داروهايي که گروههاي مسلح از آن استفاده مي کردند، مصادره شد. آنها در جريان تعقيب  و گريز تلاش کردند بخش زيادي از اين سلاحها و مهمات را با خود منتقل کنند.
گزارشگر الميادين گفت اينجا محل آغاز نبردها در محله صلاح الدين و اين جنازه يکي از جنگجويان است. يکي از نظاميان سوريه نيز گفت اين تخريب هايي که مشاهد مي کنيد ناشي از انفجار بمب هاي دست سازي است که به منظور متوقف کردن نيروهاي نظامي منفجر کردند.
وي افزود يک مسئله مهم، تک تيراندازاني است که در حياط مدرسه محمد الدراء حضور دارند بيشترين تجمع تک تيراندازان و کساني که مسلسل به دست دارند در آن منطقه بود و شديدترين نبردها در اين منطقه صورت گرفت. يکي ديگر از نظاميان سوري گفت گروههاي مسلح از مدارس موجود در اين محله براي تيراندازي به سمت نيروهاي نظامي سوريه استفاده مي کردند همه اين مدارس به مسجد جامع محله راه دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.