سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيش از 300 پرونده تخلف در بخش عرضه نهاده هاي دامي تشكيل شد

386 پرونده مربوط به تخلفات عرضه و توزيع نهاده هاي دامي در كشور تشكيل شده است.

داريوش قاسمي مديركل دفتر بازرسي و امور قاچاق سازمان حمايت از مصرف كنندگان و توليدكنندگان در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان مطلب بالا گفت: از 15 تيرماه تاكنون 45 هزار مورد بازرسي و نظارت از واحدهاي عرضه كننده نهاده هاي در سراسر كشور صورت گرفته كه در اين ارتباط حدود 15 هزار تخلف شناسايي و 386 پرونده نيز در اين زمينه تشكيل شده است.

وي افزود: ارزش ريالي پرونده هاي تشكيل شده در ارتباط با ميزان تخلفات در عرضه نهاده هاي دامي بالغ بر 199 ميليارد ريال مي باشد.

وي با بيان اينكه بيشترين بازرسي هاي صورت گرفته از 15 تيرماه تا  امروز بعدازظهر(21 مرداد سالجاري) مربوط به واحدهاي عرضه كننده مواد پروتئيني (گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ) بوده اظهار داشت: 102 هزار و 530 مورد بازرسي از واحدهاي پروتئيني صورت گرفته كه در اين ارتباط 9 هزار پرونده نيز تشكيل شده است.

وي ادامه داد: بازرسي واحدهاي عرضه حبوبات با 71 هزار مورد بازرسي، ميوه با 58 هزار، مواد لبني با 55 هزار، قند و شكر با 48 هزار و چاي و خرما و شيريني جات با 47 هزار مورد بازرسي از 15 تيرماه تا امروز بعداظهر(21 مرداد سالجاري)، بيشترين ميزان بازرسي را بعد از مواد پروتئيني در كشور داشته است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.