سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به منظور پاسخگوی در ساعاتی که پزشکان خانواده فعالیت نمی کنند؛

درمانگاهای شبانه روزی در دستور کار برنامه پزشک خانواده قرار گرفته است

به منظور پاسخگویی در ساعاتی که شیفت فعالیت پزشکان خانواده نیست ایجاد درمانگاههای شبانه روزی در محله در دستور کار برنامه پزشک خانواده قرار گرفته است.

 دکتر حسن امامی رضوی معاون درمان وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: کار پزشکان خانواده از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر و در نوبت بعد از ظهر از ساعت 16 تا 20 است که در این ساعات مردم می توانند مراجعه کنند و خدمات لازم را بگیرند.
 
وی با اشاره به این که پزشکان می توانند خدمات اورژانسی را در زمان فعالیت خود بدهند گفت: در غیر از زمانهای فعالیت پزشکان خانواده و ایجاد شرایط اورژانس فرد می تواند مستقیما به اورژانس بیمارستان ها مراجعه کند و خدمات پزشکی بگیرند.
 
امامی رضوی با تاکید بر این که برای ایجاد خدمات بهتر ساز و کارهای در ساعاتی که پزشک خانواده فعالیت نمی کند اندیشیده شده است اظهار داشت: در تلاش هستیم درمانگاه های شبانه روزی را در سامانه پزشک خانواده معرفی کنیم. به طوری که این درمانگاه ها در هر محلی ایجاد شوند و در واقع اورژانس و به طور شبانه روز به ویزیت و ارائه خدمات بپردازند که البته با فرانشیز 30 درصدخدمات را ارائه می کنند./عط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.