سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد با قاچاقچیان لوازم آرایشی و بهداشتی

سخنگوی سازمان تعزیرات کشور گفت: ماموران نیروی انتظامی استان لرستان با توجه به بازرسی های صورت گرفته و کشف مقادیری لوازم آرایشی و بهداشتی برای واحدهای متخلف تشکیل پرونده دادند.

سرابیان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با توجه به شکایت اداره گمرک استان، پرونده فوق پس از طی مراحل قانونی جهت رسیدگی به شعبه استان ارجاع و با توجه به ادله کافی موجود در پرونده متخلفین را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت بیش از 480 میلیون ریال معادل دو برابر ارزش ریالی کالای کشف شده جریمه کردند.

*شرکت پخش مواد غذایی زیر ذره بین سازمان تعزیرات

وی در گزارش دیگری تصریح کرد: گزارشی مبنی بر اختفاء و امتناع از عرضه و گرانفروشی از سوی شرکتی متخلف در شهرستان اردبیل به تعزیرات ارسال و پس از انجام تحقیقات لازم و سیر مراحل قانونی تخلف انتسابی؟ محرز شناخته و مدیر شرکت به پرداخت بیش از 150 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

*برخورد با گرانفروشی در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان

سخنگوی سازمان تعزیرات کشور گفت: گزارش از سوی بازرسان مبنی بر گرانفروشی از سوی چند واحد صنفی متخلف در استان چهارمحال بختیاری ارسال گردیده و در همین رابطه برای تخلفات صورت گرفته پرونده ای تشکیل و پس از انجام تحقیقات لازم واحدهای متخلف به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

*قاچاقچیان لوازم خانگی شناسایی شدند

وی خاطر نشان کرد: در راستای نامگذاری سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ماموران نیروی انتظامی استان کردستان در طی بازرسی های خود مقادیری کالای قاچاق شامل انواع لوازم خارجی کشف و پرونده ای در این خصوص تشکیل و جهت رسیدگی و اعمال قانون به شعب استان ارجاع و در نهایت با توجه به شواهد و قرائن موجود در پرونده متخلفین علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جریمه ای معادل بیش از 500 میلیون ریال محکوم کردند./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
این درسته که عطری به نام lovely از اسرائیل وارد ایران شده و حاوی مواد سمی و کشنده است ؟