سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تروريستهاي سوري تحت تعقيب قرار دارند

نيروهاي امنيتي سوريه تروريست ها را در برخي مناطق درعا تحت تعقيب قرار دادند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ مناطق ازرع ،داعل، بصري الشام در ريف دمشق از جمله مناطقي است که نيروهاي سوريه تروريست ها را در آنجا تحت تعقيب قرار دادند و خسارات سنگيني به آنها وارد کردند.

دو تن از تروريست هاي کشته شده در اين درگيري ها شناسايي شده اند . اين در حاليست که تعقيب تروريست ها در مناطق مختلف سوريه همچنان ادامه دارد.
بلال معروف گزارشگر اين شبکه در گزارشي در اين باره گفت: نيروهاي ارتش سوريه تروريست ها را در منطقه تل منين در ريف دمشق هدف قرار دادند و شمار زيادي از آنها را به قتل رساندند يا زخمي  کردند و شمار زيادي را نيز بازداشت و سلاح هاي آنها را مصادره کردند.

يکي از نيروهاي ارتش گفت: ما به درخواست شهروندان براي پاکسازي منطقه تل منين به اينجا آمديم و از صبح روز پنج شنبه عمليات خود را در اين منطقه آغاز کرديم که طي آن شمار زيادي از تروريست ها را به قتل رسانديم و شمار زيادي از آنها نيز فرار کردند و برخي نيز دستگير شدند.
هم اکنون نيز عمليات براي پاکسازي بقيه قسمت هاي اين منطقه ادامه دارد.

در ادامه گزارش آمده است: در جريان عمليات در اين منطقه همچنين ده تن از نيروهاي امنيتي که ربوده شده بودند ، آزاد شدند.
آزاد شدگان در تماس با خانواده هايشان از آزادي خود خبر دادند.
ديرالزور از ديگر مناطقي بود که نيروهاي امنيتي سوريه تروريست ها را تحت تعقيب قرار دادند. تروريست ها که در صدد حمله به اهالي يکي از مناطق در ديرالزور بودند در حمله نيروهاي امنيتي خسارات سنگيني متحمل شدند.
گروهي از تروريست ها نيز در ريف ديرالزور هدف حمله قرار گرفتند. اين افراد با حمله اهالي مناطق مختلف از رفتن آنها به محل کار جلوگيري مي کردند.
برخي از تروريست هاي کشته شده در اين منطقه شناسايي شدند.

نيروهاي سوريه همچنين در منطقه الموحسن يکي از مخفيگاه هاي تروريست را که از آن براي نگهداري سلاح و مهمات استفاده مي کردند منهدم کردند و شمار زيادي از آنها را به قتل رساندند و زخمي کردند.
منطقه الميادين نيز صحنه درگيري تروريست ها و نيروهاي امنيتي بود که طي آن خسارات سنگيني به تروريست ها وارد شد.
نيروهاي واحد تخريب نيز در حماه دو بمب را که هر کدام از آنها بيست کيلوگرم وزن داشت خنثي کردند. تروريست ها اين دو بمب را در منطقه اي مسکوني و پرجمعيت کار گذاشته بودند. اين بمب ها به تجهيزات انفجار از راه دور مجهز شده بودند.

منطقه صيدا در درعا نيز از ديگر مناطقي بود که نيروهاي امنيتي سوريه به تعقيب تروريست ها در آنجا پرداختند.

شبکه تلويزيوني العالم نيز لحظاتي پيش گزارش داد شماري از افراد مسلح در محله فيض در حلب در ديگري با نيروهاي ارتش سوريه کشته يا زخمي و تعدادي از آنها نيز در محله جميليه دستگير شدند .
العالم افزود ، در تلاش حمله افراد مسلح به نيروهاي ارتش سوريه در محله خالديه  در حلب نيز  تعدادي از افراد مسلح  کشته و زخمي شدند .

برچسب ها: سوریه ، تروریست ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.