سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پارلمانی رئیس جمهور خبر داد

بررسى لایحه شرح وظایف وزارتخانه هاى ادغامى در کمیسیون اجتماعى دولت

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: لایحه شرح وظایف وزارتخانه‌هاى ادغامى در کمیسیون اجتماعى دولت در حال تدوین است اما بررسی این لایحه نیاز به مراحل کارشناسی و بررسی‌های بیشتر دارد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، لطف الله فرزونده درباره ارائه لایحه شرح وظایف وزارتخانه‌های ادغامی از سوی دولت به مجلس اظهار داشت: این لایحه در حال بحث و بررسی در کمیسیون اجتماعی دولت است که پس از آماده سازی به دولت ارسال می شود

فروزنده گفت: لایحه شرح وظایف وزارتخانه‌هاى ادغامى در کمیسیون اجتماعى دولت در حال تدوین است اما بررسی این لایحه نیاز به مراحل کارشناسی و بررسی‌های بیشتر دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره ارائه لایحه شرح وظایف وزارتخانه‌های ادغامی از سوی دولت به مجلس اظهار داشت: این لایحه در حال بحث و بررسی در کمیسیون اجتماعی دولت است که پس از آماده سازی به دولت ارسال می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطر نشان کرد: پس از ارسال این لایحه به دولت، به محض تصویب به مجلس ارائه خواهد شد. ما هم در دولت به دنبال این موضوع هستیم اما بررسی این لایحه نیاز به طی مراحل کارشناسی و بررسی های بیشتر دارد که باید انجام شود اما عزم دولت این هست که بزودی این لایحه را به مجلس تقدیم کند.

"انتهاي پيام"/س3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.