سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

بهره ‌برداری از نیروگاه "زنجان یک"

نیروگاه "زنجان یک" به زودی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکززنجان، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از نیروگاه‌های استان زنجان توسط بخش دولتی احداث شده و به بهره‌برداری رسیده است،گفت: سه مورد از نیروگاه‌ها نیز توسط بخش خصوصی احداث می‌شود.

چهل‌امیرانی با بیان اینکه نیروگاه زنجان یک در آینده‌ای نزدیک عملیاتی می‌شود، افزود: مشکلات این نیروگاه در حال حاضر برطرف شده است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته افتتاح این نیروگاه گام بزرگی در توسعه استان به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از نیروگاه‌های دردست احداث، استان زنجان در زمینه توسعه پایدار بیمه می‌شود و این نیروگاه‌ها فرصت‌های شغلی زیادی را ایجاد می‌کند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان با بیان اینکه نیروگاه سلطانیه در مجموع در2 فازاحداث می‌شود، تصریح کرد: فازنخست آن به بهره‌برداری رسیده است و فاز دوم آن که بخش بخاراست درآینده کلنگ ‌زنی می‌شود.

وی گفت:درحال حاضر 648 مگاوات برق در فاز نخست نیروگاه سلطانیه تولید می‌شود وبا افتتاح فازدوم این نیروگاه میزان تولید برق به یک هزار مگاوات افزایش پیدا می‌کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ظرفیت تولید برق در سایر نیروگاه‌های استان زنجان 500 مگاوات برآورد شده است، یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم که این نیروگاه‌ها در دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.

چهل‌امیرانی خاطر نشان کرد: در مجموع با بهره‌برداری از چهار نیروگاه برق 2 هزار و 500 مگاوات برق در استان زنجان تولید می‌شود./س

برچسب ها: نیروگاه ، زنجان ، یک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.