سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/نماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس؛

هدف اصلی نظام سلطه از هجمه و فشار به سوریه شكست خط مقاومت است

نماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف اصلی استكبار جهانی و نظام سلطه از همجمه ها و فشارها بر سوریه شكست خط مقاومت است.

عباس رجایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، افزود: ادامه بحران در سوریه به نفع كشورهای منطقه نیست و تنها نظام سلطه از این مناقشه سود خواهد برد و بهتر است كشورهای منطقه از كمك به سرمداران كفر پرهیز كنند.

وی اضافه كرد: استكبار جهانی و غرب با تشدید بحران ها و درگیری ها در سوریه قصد دارد كه رژیم غاصب صهیونیستی را از انزوا خارج كند بنابراین باید كشورهای اسلامی و منطقه در این زمینه ابتكار عمل را در دست بگیرند.

نماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان كرد: البته هدف اصلی استكبار جهانی، صهیونیزم بین الملل و غرب از فشار و هجمه به سوریه، محدود كردن پیام و اثرگذاری انقلاب اسلامی ایران است.

رجایی ادامه داد: دخالت كشورهای بیگانه در حل بحران خواست ملت و دولت سوریه نیست بنابراین باید سازمان های بین المللی برای متوقف شدن جنگ های داخلی این كشور عمل كنند.

وی تاكید كرد: سوریه با فاش كردن اسامی افراد دستگیر شده به دنیا ثابت كرد كه دست های كشورهای مختلف منطقه و عربی با حمایت استكبار جهانی برای تشدید بحران این كشور واقعیت عینی دارد و امروز ارتش سوریه با حمایت مردم این كشور علیه شورشیان حركت های بسیار امید بخش و توفنده ای داشته اند كه نشان از پیروزی دولت اسد برابر زیاده خواهی آنان است./س

برچسب ها: سوریه ، مقاومت ، سلطه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.