سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

استمرار در ساختن ایران مهم‌ترین انتظار رهبری از نخبگان

یک مخترع جوان گفت: مهم‌ترین انتظار مقام معظم رهبری از نخبگان، استمرار در ساختن ایران اسلامی است.

فرشته دیهیم‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: مهمترین مطالبه‌ای که مقام معظم رهبری از جوانان کشور دارند، چیزی جز این نیست که برای عزت و عظمت کشورمان تلاش کنیم، پس برای جامه عمل پوشاندن به این موضوع از هیچ کوششی نباید دریغ کرد.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مسدود کردن مسیر رشد و تعالی کشورمان از انواع حربه‌ها استفاده می‌کنند و فقط نیروی اراده و ایمان ملت ما می‌تواند مکر آنها را به خودشان برگرداند و توطئه‌های دشمن را خنثی کند.

این جوان ایده‌پرداز با بیان اینکه ادامه‌دادن پروژه‌های در دست اقدام و ناامید نشدن موجب خشنودی ملت ایران می‌شود، اضافه کرد: قرار گرفتن در مسیر علم و دانش بیش از هر مسئله دیگری موجب خشنودی و رضایت ملت می‌شود زیرا سرافرازی آنها را به دنبال دارد.

دیهیم‌فر با بیان اینکه پشتیبانی مقامات اجرایی و دانشگاهی از نخبگان جوان نیز اهمیت زیادی دارد، اظهار داشت: حمایت به هر شکل اعم از مادی و معنوی جوان را برای توسعه طرح‌ها و گسترش برنامه‌‌ها یاری می‌رساند.

فرشته دیهیم‌‌فر و المیرا پورعلی دو دختر جوانی هستند که کمپراتور پنیوماتیکی هوایی یا همان وسیله اندازه‌گیری اختلافی را ساخته و در تاریخ 28 فروردین امسال در اداره ثبت اختراعات تهران به ثبت رساندند./س

برچسب ها: نخبگان ، مخترع ، جوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.