سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاه آبادي خبر داد:

بازديد اعضاي اجلاس سران غير متعهد‌ها از موزه معاصر تهران

اعضاي اجلاس سران غيرمتعهد‌ها از گنجينه موزه هنرهاي معاصر تهران بازديد مي‌كنند.

حميد شاه‌آبادي، معاونت هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمي باشگاه خبرنگاران گفت: معاونت هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در روزهاي تعطيلي اعلام شده به جهت حضور اعضاي اجلاس سران غيرمتعهد‌ها در ايران قرار است برنامه‌هاي گسترده‌اي را داشته باشد.

وي در ادامه گفت: از جمله اقداماتي كه در اين زمينه در روزهاي حضور سران غيرمتعهد‌ها در ايران صورت مي‌گيرد بازديد آنها از موزه هنرهاي معاصر تهران خواهد بود.

شاه آبادي در ادامه گفت: بر اساس برنامه ريزي‌ صورت گرفته موزه هنرهاي معاصر تهران به منظور بازديد اعضاي سران غيرمتعهد‌ها باز خواهد بود.

معاونت هنري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: قرار است از ميهمانان خارجي با 2 هزار خبرنگار در ايران براي بازديد از موزه هنرهاي معاصر تهران و نمايش امكانات موجود در موزه هنرهاي معاصر تهران دعوت به عمل آيد.

وي تصريح كرد: قطعاً برنامه هاي ديگري نيز در حوزه فرهنگي- هنري در طول حضور اعضاي سران غيرمتعهد‌ها در ايران از سوي معاونت هنري برنامه ريزي خواهد شد.

معاونت هنري وزارت ارشاد گفت: در حال حاضر يكي از برنامه‌هاي مهم بازديد از موزه هنرهاي معاصر تهران خواهد بود كه صورت مي‌گيرد.

شاه‌آبادي در ادامه اظهار داشت: در حال برنامه ريزي اقدامات هنري در تعطيلات اعلام شده هستيم./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.