سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

موج جدیدی از بیداری اسلامی در منطقه با شكست استكبار در سوریه به راه می افتد

امام جمعه موقت اردبیل گفت : بطور قطع با شكست استكبار جهانی به سركردگی آمریكا در سوریه موج جدیدی از بیداری اسلامی در منطقه به راه می افتد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل  حجت الاسلام علی فروغی ، در خطبه دوم نماز جمعه اردبیل افزود : هدف اصلی نظام سلطه در سوریه فقط براندازی نظام این كشور نیست بلكه می خواهد اصل مقاومت اسلامی را تهدید نماید و این مقاومت را بشكند.

وی گفت : استكبار جهانی به سركردگی آمریكا با هدف از بین بردن مقاومت و حزب الله در لبنان و كاستن از قدرت ایران اسلامی در منطقه به منظور ایجاد حاشیه امنیت برای رژیم صهیونیستی ، نیروهای نظامی فراوانی را در سوریه جمع نموده است.

فروغی با اشاره به اینكه دین مبین اسلام همواره بر رعایت موازین انسانی تاكید دارد افزود: حضرت محمد (ص) و اهل بیت (ع) هیچگاه اجازه ندادند كه هنگام جنگ با بت پرستان نیز مسلمانان مرتكب چنین جنایاتی شوند و تامین نیازهای اساسی غیرنظامیان و حتی اسیران نظامی همواره مورد سفارش پیغمبر خدا (ص) و فرماندهان نظامی مسلمانان بوده است.

وی با اشاره به قرار داشتن در سالروز شهادت اولین امام شیعیان امیرالمومنان حضرت علی (ع) گفت: ما هرچه داریم از ولایت داریم و اكنون نیز مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای پرچمدار هدایت مسلمانان جهان می باشند.

امام جمعه موقت اردبیل در ادامه افزود : باید همه مسلمانان دست به دست هم دهند تا رژیم صهونیستی را كه دشمن مشترك همه ما هست از بین ببرند و برای عملی شدن این منظور اتحاد ، حركت در خط ولایت و هشیاری و بصیرت تمام مسلمانان جهان ضرورت دارد./س

برچسب ها: اردبیل ، بیداری ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.