سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

تدوین بسته های آموزشی روستاهای هدف گردشگری

مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از تدوین بسته های آموزشی به منظور توانمندسازی شهرداری ها و ساماندهی زیرساخت های روستاهای هدف گردشگری استان خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محسن لشگری با اعلام این خبر گفت: این اقدام با هدف زمینه سازی و ساماندهی فعالیت ها در راستای توسعه گردشگری در سطح منطقه، جذب گردشگران ایرانی و خارجی و استفاده از ظرفیت و قابلیت های بالقوه و بالفعل قطب های مستعد گردشگری انجام شده است.

وی رعایت اصل مشتری مداری با رویکرد کلان نگر به خط مشی موسسه توسعه گردشگری که کمک به خودکفایی شهرداری های عضو و افزایش توان آنهاست را دیگر هدف این اقدام عنوان کرد.

مدیر موسسه توسعه گردشگری با بیان اینکه بسته های آموزشی مربوط به مخاطبان بومی روستاهای هدف در سطح استان طراحی و ارائه خواهد شد، افزود: این آموزش ها به صورت اختصاصی ویژه دهیاران، صاحبان اقامتگاه های بومی، واحدهای پذیرایی، راهنماهای محلی روستایی و عرضه کنندگان صنایع دستی، هنرهای سنتی و بومی و نیز سایر اهالی روستا تدوین خواهد شد.

لشگری با اشاره به اینکه بسته های آموزشی مذکور در کوتاه ترین زمان تهیه و به شهرستان ها ابلاغ می شود، یادآور شد: 25 روستای هدف گردشگری به منظور محقق شدن این برنامه های آموزشی در اولویت قرار خواهند داشت.

وی تصریح کرد: ارتقاء سطح کیفی و کمی دانش مخاطبان بومی روستاهای هدف گردشگری با توجه به هدف گذاری جذب بیش از 3 میلیون گردشگر در سال امری ضروری به شمار می آید که با جدیت از سوی موسسه گردشگری پیگیری می شود/س


برچسب ها: مدیر ، موسسه ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.