سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی حذف گروهی از کاربران سایت بالاترین،اپوزسیون شکایت رسمی خواهد کرد+سند

در روز دوشنبه در اقدامی تامل برانگیز اکانت بیش از چهل نفر از اعضاء کنفدراسیون دانشجویی حذف شد،در پی این اقدام، امیرعباس فخرآور با نوشته ای تهدید آمیز خطاب به مسئولان و دست اندرکاران سایت بالاترین اظهار داشته، چناچه مسئله بررسی و مورد بازبینی قرار نگیرد علیه این سایت و مسئولان ارشد آن اعلام شکایت حقوقی خواهد کرد!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، این روزها امیر عباس فخرآور از همه سو مورد همجه قرار می گیرد، چه از سوی احمد باطبی [فعال ضدانقلاب] و چه از سوی سایتی که «آزادی بیان و عقیده» را یدک می کشد؛ گفتنی است امیرعباس فخرآور که از مسئولان ارشد کنفرانس «گذار به دموکراسی» [که با حمايت مالي دانشگاه امنيت ملي و سياست خارجي واشنگتن "آي دبليو پي" به دنبال راهکارهاي عملي براندازي عليه نظام جمهوري اسلامي ايران مي پردازند] می باشد به نمایندگی از اعضا کنفدراسیون دانشجویی بیانیه ای در این خصوص خطاب به سایت بالاترین در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده است.
 
 

مهدی یحیی نژاد، علیرضا رضایی و آرش بهمنی
 
 
متن تهدید آمیز امیرعباس فخرآور خطاب به سایت بالاترین:
 
دوشنبه شانزدهم مرداد ۱۳۹۱، در اقدامی بسیار زشت و بی شرمانه بیش از چهل آی دی بالاترین مربوط به دوستان ما در کنفدراسیون دانشجویان ایرانی که همه آنها هم هویت مشخص دارند و هیچ عملکرد غیر قانونی نداشته اند، همزمان بسته شد و لینکهای مربوط به خبرچینی یک مزدور آبروباخته وزارت اطلاعات از این سایت حذف گردید. وب سایت بالاترین مدتهاست به سانسور خبری، جهت دهی اخبار به سمت و سوی دلخواه مدیران این سایت و حذف کاربرانی که هم عقیده با مدیران این وب سایت نیستند، دست می زند. همچنین وب سایت هایی را که واقعیات را بدون سانسور بیان می کنند، مسدود می کند. آقای یحیی نژاد، امثال شما و نوشابه امیری (روز آنلاین)، بهنود و باستانی (بی بی سی)، هنوز به قدرت نرسیده روحیه سانسور دارید. حتی تصور اینکه امثال شما بخواهید بر رسانه های آینده ایران دست بیاندازید ترسناک است. جالب تر اینکه بسته شدن گروهی آی دی های دوستان ما، همزمان با ارسال پیام تهدید آمیز از سوی خانم نوشابه امیری در فیس بوک اینجانب صورت گرفته است.
 
امیدوارم همه این موارد اتفاقی باشد و احیانا یک مافیای پلید پشت مجموعه وب سایت های خبری وابسته به اطلاح طلبان ننشسته باشد .به هر صورت از طریق مجراهای قانونی پیگیر این تخلفات وب سایت بالاترین هستیم و از آنجایی که در ایالات متحده این وب سایت را به ثبت رسانده اید باید پاسخگوی قوانین آزادی بیان و رسانه ها که بخشی مهم از قانون اساسی این کشور است باشید.
 
 امیدوارم این تنها سو استفاده گروهی نادان بوده باشد و سیاست سایت بالاترین نباشد. انتظار دارم خیلی زود این مشکل رفع و به رفتارهای خلاف قانون، به خصوص در وب سایت بالاترین پایان داده شود. پس از افتادن تشت رسوایی باطبی از پشت بام وزارت اطلاعات بسیاری از دوستانش هوشمندانه از وی فاصله گرفتند اما هستند مزدورانی که خودشان هم گویا تشتی بر پشت بام این وزارتخانه دارند و دستور تشکیلاتی تخریب برای افشاکننده مکالمه محرمانه خبرچین مربوطه، دریافت داشته اند!
منبع: ما هستیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.