سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقيف بيش از 50 دستگاه موتورسيکلت متخلف در ياسوج

با هدف آرامش شهروندان در ماه مبارك رمضان و پيشگيري از تلفات انساني ناشي از تصادفات، در "ياسوج"مرکز استان کهگيلويه و وبيراحمد، تعداد 56 دستگاه موتورسيكلت متخلف توقيف شد.

به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران  ،سرهنگ "علي کاشاني" گفت: با هدف آرامش شهروندان در ماه مبارك رمضان و پيشگيري از حوادث و تلفات انساني ناشي از واژگوني يا برخورد موتورسيكلت با اجسام ثابت و متحرك، طرح تشديد برخورد با راكبان اين وسيله نقليه از اول ماه مبارك رمضان در حوزه استحفاظي به مورد اجرا گذاشته شد.
وي افزود: در نيمه اول اين ماه مبارك، 56 دستگاه موتورسيكلت متخلف در مناطق مختلف شهرستان بويراحمد ، كه اكثر راكبان آن فاقد كلاه ايمني بوده و با ايجاد صداي ناهنجار به شهروندان مزاحمت ايجاد مي كردند توقيف و روانه پاركينگ شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان "بويراحمد" اظهار داشت: در اين مدت همچنين به دهها مسافر تذكر و تعدادي نيز بخاطر شكستن قداست ماه مبارك رمضان دستگير و تحويل مقامات قضايي شدند.
اين مقام انتظامي ادامه داد: هر چه تعامل و مشاركت پليس و مردم هدفمند و بيشتر باشد به همان ميزان ضريب احساس امنيت افزايش و تحرك و جولان مجرمان و قانون شكنان كاهش خواهد يافت بنابراين شايسته است شهروندان با پليس همكاري و موارد مشكوك را به تلفن 110 در طول شبانه روز اعلام دارند./ف
برچسب ها: توقیف ، موتورسیکلت ، یاسوج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.