سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غیبت ترکیه در نشست سوریه در تهران، تحت فشار آمریکا صورت گرفت

كارشناس سياسي لبناني، ترکیه را یکی از عاملان اصلی بحران سوریه و درگیری های منطقه ای برشمرد و تصریح کرد این کشور تحت فشار آمریکا در نشست سوریه در تهران شرکت نکرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه العالم، "محمد نورالدين" اظهار داشت:  اجلاس تهران با هدف پيشبرد روند حل مسالمت آميز بحران سوريه برگزار شد، اما دشمنان دمشق بر راه حل نظامي اصرار دارند.
 
 وی خاطرنشان کرد: یکی از پيام های اجلاس مذكور اين است كه سوریه تنها نیست بلکه كشورهایي نيز از آن حمايت مي كنند و بحران سوريه ابعاد منطقه اي و بين المللي هم دارد.
 
"محمد نورالدين" اظهار داشت: درحالیکه در آخرین كنفرانس موسوم به دوستان سوريه در پاريس بار دیگر راه حل نظامي روي ميز گذاشته شد؛ اما در اجلاس تهران بر ضرورت حل مسالمت آميز بحران سوريه تأکید شد.   
 
نورالدين خاطرنشان کرد: دعوت نشدن ايران به نشست ژنو براي بررسي بحران سوريه، كار ناشايستي بود و اجلاس تهران در واكنش به كشورهایي است كه مخالف مشاركت ايران در حل مسالمت آميز بحران سوريه هستند.
 
نورالدين افزود : كشورهاي حامي مخالفان سوريه همچنان از راه حل نظامي حمايت مي كنند، و اهمیتی به راه حل مسالمت آميز نمی دهند.
برچسب ها: سیاسی ، سوریه ، ترکیه ، ایران ، نشست ، غیبت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.