سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معلولان پایتخت نشین هزینه ایاب و ذهاب بیشتری دریافت می کنند

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: معلولان تهراني 180هزار تومان بابت هزینه ایاب و ذهاب 180هزار تومان دريافت مي كنند.

یحیی سخنگویی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص پرداخت هزینه ایاب و ذهاب معلولان شدید و خیلی شدید گفت: ایاب و ذهاب از جمله وظایف اصلی سازمان نیست و با توجه به اینکه هنوز ناوگان حمل و نقل شهری برای تردد معلولان مناسب سازی نشده و این افراد نمی توانند از ناوگان اتوبوسرانی برای تردد استفاده کنند سازمان بهزیستی برای ورود معلولان به سطح شهر و مراجعه به محل کار و انجام امور درمانی خود هزینه ایاب و ذهاب این افراد را پرداخت می کند.
وی میزان پرداختی هزینه ایاب و ذهاب سازمان بهزیستی به معلولان شدید و خیلی شدید در شهرهای مختلف کشور اشاره کرد و افزود: حداقل میزان هزینه ایاب و ذهاب در شهرستان به صورت ماهانه 30 هزار تومان، برای شهرهای بزرگ 50هزار تومان و برای پایتخت 60 هزار تومان در نظر گرفته شده است که این مبلغ در تهران تا 180 هزار تومان هم از سوی سازمان بهزیستی قابل پرداخت است.
گفتنی است هزینه هر روز ایاب و ذهاب برای معلولان شدید و خیلی شدید برای ورزش، درمان، تحصیل و کار 15 هزار تومان در نظر گرفته شده است./ف
برچسب ها: معلولان ، هزینه ، ایاب ، ذهاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.