سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ليلا حاتمي و علي مصفا بار ديگر در كنار هم

ليلا حاتمي و علي مصفا زوج هنري بازيگر با بازي در سريال پريدخت مهمان شبكه آي فيلم شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران مجموعه تلويزيوني پريدخت به كارگرداني سامان مقدم زمستان پنج سال پيش به مناسبت ماه محرم روي آنتن شبكه دو رفت. انتخاب آي فيلم براي پخش در نيمه دوم ماه مبارك رمضان امسال است اين مجموعه هر روز ساعت 14:30 روي آنتن مي رود.

مجموعه 12 قسمتي پريدخت با فيلم نامه از احمد رفيع زاده داستاني تاريخي را روايت مي كند. خان شهر مي ميرد و قدرت به پسرش نادر منتقل مي شود نادر خاطر خواه پريدخت دختر حاج ميرزا از تاجران سرشناس و موفق شهر است و در اين راه يك رقيب به نام نصرت هم دارد.

اين دو براي به دست آوردن پريدخت يك تراژدي را شكل مي دهند و دختر بين دو راهي انتخاب خواستگارانش قرار مي گيرد.

قصه سريال در يك مقطع 20 ساله روي مي دهد از سال 1314 شروع مي شود در مقطعي از سال 1320 جريان پيدا مي كند و در سال 1334 ادامه مي يابد.

زندگي پريدخت در سه مقطع تاريخي به تصوير كشيده مي شود.

سال 1314 كه اولين مقطع زندگي او است بعد پريدخت را در سال 1320مي بينيم زماني كه رضا شاه تبعيد مي شود و محمد رضا جاي او را مي گيرد و بعد زندگي پريدخت 14 سال بعد يعني دوران بعد از كودتاي 28 مرداد در سال 1334 به نمايش در مي آيد.

علي مصفا و ليلا حاتمي نقش هاي اصلي پريدخت را بازي مي كنند اين دو در كيف انگليسي هم مقابل هم قرار گرفته بودندو ديدن اين مجموعه مي تواند خاطره خوش آن يكي را هم براي مخاطبان زنده كند.

داريوش ارجمند، كامبيز ديرباز، عباس اميري، صالح ميرزا آقايي، سيد مهرداد ضيايي و شاهرخ استخري ديگر بازيگران پريدخت هستند كه مي تواند مناسب پخش در شب هاي قدر ماه رمضان هم باشد./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.