سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه یک:

نظرات شورایاران در تغییرات طرح تفصیلی جدید ملاک عمل قرار می گیرد

نقطه نظرات شورایاران محلی در تغییرات نهایی که بر روی طرح تفصیلی جدید در حال اعمال است مد نظر قرار می گیرد .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه یک ، مهندس محمدتقی میرشکاریان معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه یک با حضور در جمع دبیران شورایاری های محلات 26 گانه شمال تهران با بیان خبر فوق اظهار داشت: طرح تفصیلی زیر بنای ضوابط طرح جامع شهر تهران است و به تفصیل وضعیت کاربری ، تراکم ، تعداد طبقات و نحوه استفاده از تک تک املاک شهر را تعیین می کند و آنچه در طرح تفصیلی نهایی ملاک عمل قرار می گیرد به هیچ عنوان قابل تغییر نخواهد بود.
وی افزود: طرح تفصیلی جدید با بررسی پهنه های چهارگانه سکونتR، فعالیتS، مختلطM و فضای سبزG توسط کارشناسان مربوطه مورد بازنگری قرار گرفته و 60 مورد تغییرات لازم در آن پیشنهاد شده است .
میر شکاریان تصریح کرد: تغییرات در نظر گرفته شده شامل لکه هایی است که کاربری فضای سبز ندارند ولی ارزش تبدیل شدن به فضای سبز و پهنه G را دارند و یا حفظ آنها کمک به حفظ هویت تاریخی ، فرهنگی و گردشگری شمال تهران می کند .
وی با بیان اینکه در صورت تغییرات نهایی امکان تغییر و بازبینی مجدد وجود نخواهد داشت از دبیران شورایاری ها خواست در محله های مورد اشراف خود با بررسی دقیق پهنه های مذکور موارد مهم و تاثیر گذار محلی که نیاز به تغییر کاربری و پهنه تعریف شده دارند، شناسایی و به شهرداری اعلام نمایند تا در تغییرات نهایی، ثبت و درج شود .
گفتنی است در این جلسه پهنه های مشخص شده در طرح تفصیلی جدید بر روی نقشه با توجیه و توضیح صحیح برای شورایاران به نمایش گذاشته شد تا آنها با اشراف کامل نسبت به این طرح اجرایی ، پیشنهادات و نظرات خود را مطرح نمایند./ف
برچسب ها: شورایاران ، طرح ، تفصیلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.