سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت بوستان شهید باکری در منطقه 19 با طراحی آب و بازی کودکان

شهردار منطقه 19 از احداث بوستان شهید باکری در فاز 2 بوستان شهید کاظمی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 19، مهندس عباداله فتح الهی در بازدید از روند ساخت و پیشرفت فیزیکی پروژه های اجرایی منطقه با بیان اینکه عملیات عمرانی ساخت این بوستان از 6 ماه گذشته آغاز شده است، افزود: این بوستان با طرحی مشابه بوستان آب و آتش ساخته می شود و در آن ضمن انجام نورپردازی، فواره های آب برای طراحی زیباتر بوستان و ایجاد فضایی برای بازی کودکان اجرا می شود.
وی مساحت بوستان شهید باکری را 60 هزار مترمربع اعلام و بیان کرد: در20 هزار متر مربع از این بوستان فضای سبز احداث می شود که این اقدام در مرحله خاکریزی و تسطیح است وتا یک ماه دیگر به اتمام می رسد.
فتح الهی ادامه داد: عملیات عمرانی این بوستان از آبانماه آغاز شده و در آن طرح هایی چون باغ ایرانی، ایجاد دو آبنما در ورودی بوستان، زمین ورزشی، زمین اسکیت، زمین بازی کودکان و زمین چمن مصنوعی به اجرادر می آید.به گفته شهردار منطقه این بوستان 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات عمرانی ساخت آن تا پایان تابستان به اتمام می رسد.
وی در ادامه از روند ساخت بوستان باران در ناحیه 3 بازدید کرد و گفت: این بوستان قبلا جنگلی بوده و الان با ایجاد امکاناتی همچون وسایل بازی، بدنسازی و آلاچیق به شکل یک بوستان شهری در آمده است.
برچسب ها: بوستان ، باکری ، بازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.