سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضربه عمدی باتوم به شکم بسکتبالیست اسپانیایی؛

باتوم: چطور باخت عمدی آنها مشکلی نداشت

بسکتبالیست فرانسوی که به طور عمد ضربه ای به شکم بازیکن حریف زده بود با متهم کردن اسپانیا به باخت عمدی در مرحله قبل گفت: چطور باخت عمدی آنها مغایرتی با روح المپیک نداشت.


 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ،  صفحه مربوط به ضربه عمدی و بدجنسانه نیکولاس باتوم بازیکن تیم ملی بسکتبال فرانسه به شکم خوان کارلوس ناوارد کاپیتان اسپانیا در تمام رسانه ها و شبکه های اجتماعی  به سرعت پخش شد اما بعد از بازی بازیکن فرانسوی چندان هم احساس  ناراحتی نمی کرد.
 باتوم گفت: دلیل خوبی برای زمین خوردن به این بازیکن دادم!
 وی که بعد ازشکست  66بر59 مقابل  اسپانیا بسیار عصبانی بود به همراه مربی  و بسیاری از هم تیمی هایش اعتقاد داشت تیم اسپانیا در دور قبل عمدا مقابل برزیل شکست خورد تا در مرحله یک چهارم نهایی مقابل فرانسه قرار بگیرد و به این ترتیب تا فینال با آمریکای قدرتمند روبرو نشود با توجه به پاسخ به اینکه فکر نمی کنی ضربه عمدی به شکم حریف، با روح المیک  مغایرت داشت گفت: شما فکر نمی کنید باخت عمدی یک تیم هم با روح المپیک مغایرت داشت؟
 چند ساعت پس از بازی بازیکن فرانسوی در صفحه اجتماعی اش نوشت: به خاطر حرکت دقایق پایانی ام عذرخواهی می کنم من چهره بدی از فرانسه وخودم را نشان دادم به تیم اسپانیا به خاطرصعود به نیمه نهایی تبریک می گویم./ق
برچسب ها: باتوم ، عمده ، ضربه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.