سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت و تولید ماشین پاشور اتوماتیک

پژوهشگران استان اصفهان موفق به ساخت و تولید ماشین پاشور اتوماتیک شدند.

ایمان مرادی، پژوهشگر استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار دانش های روز باشگاه خبرنگاران، گفت: عملکرد این دستگاه به صورتي است که به محض ورود پا به داخل دستگاه توسط فرمان چشم الکترونیکی واترجت روشن شده و پا را در سه مرحله، شستن مجدد با آب معمولی شسته و سپس در حین خروج پا از دستگاه توسط دو تیغه هوایی که در بالا و پائین پا تعبیه شده پا به صورت کامل خشک می شود.

وی افزود: در این دستگاه عملکرد واترجت ، مراحل جستجو، تیغه های هوایی، چشم الکترونیک و سخنگوی دستگاه توسط سیستم کنترل دیجیتال (plc, AVR, …) کنترل می شود.

مرادی تصریح کرد: از مزایایی این اختراع و نوآوری می توان عدم تماس هر گونه وسیله شوینده و یا حتی قسمتی از دستگاه با پا و جلوگیری از انتشار هر گونه بیماری های پوستی متصل بودن دستگاه به آب جاری و پاک نمودن پا در صورت نجاست احتمالی و خشک کردن کامل پا در کمترین زمان و با مصرف انرژی پایین و تمام اتوماتیک بودن آن است. /ح
برچسب ها: پاشور ، اتوماتیک ، دستگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۳ آبان ۱۳۹۴
سلام. فک کنم این دستگاهی که داخل سایت در مورد نوشتن ثبت اختراغ یا حتی هنوز ساخته نشده باشه .
حسن
۲۲:۳۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۲
باسلام.راستش من خودم تصمیم داشتم این دستگاه رو بسازم با مطرح کردن این ایده به جند نفر.با تمسخر افراد مواجه شدم.من این طرح را میخواستم برای مساجد اجرا کنم وهم میشد در خانه هم استفاده کرد.