سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ظرفیت های موجود در اشتغال زنان

در راستای استفاده از ظرفیت های موجود در زمینه اشتغال زنان سازمان همیاری اشتغال دانش آموختگان و مرکز امور زنان ریاست جمهوری اقدام به انعقاد تفاهمنامه کرده اند.

علی احمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای استفاده از ظرفیت های موجود در حوزه اشتغال زنان و با نگاهی ویژه در حوزه اشتغال و کارآفرینی بانوان کشور سازمان همیاری اشتغال دانش آموختگان و مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تفاهمنامه همکاری امضا کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در این تفاهمنامه به لزوم استفاده از ظرفیت های طرفین در جهت تسهیل اشتغال و کار آفرینی زنان تأکید شده است افزود: براساس این تفاهمنامه همکاری های مشترک این دو نهاد حول سه محور شامل مطالعات و تحقیقات کار برای در امور زنان با رویکرد کارآفرینی و اشتغال اطلاع رسانی مشاوره و خدمات شغلی و توانمند سازی و مهارت آموزی زنان خواهد بود.

رئیس سازمان همیاری اشتغال خاطرنشان کرد: از دیگری زمینه های همکاری های مشترک مطالعات و تحقیقات در جهت اجرای طرح های اشتغال زا در حوزه بانوان، وضعیت ارائه تسهیلات اشتغالزایی به زنان، ایجاد مرکز توانمندسازی و مهارت آموزی زنان، اطلاع رسانی، مشاوره شغلی به زنان و غیره است.

**8 دوره آموزشی مهارت های کسب و کار در سیستان و بلوچستان برگزار شد

مدیر سازمان همیاری اشتغال واحد استان سیستان و بلوچستان با اشاره به برگزاری 8 دوره آموزشی مهارت های کسب و کار و کار آفرینی در این استان گفت: به همت دفتر همیاری اشتغال دانش آموختگان این واحد براساس قرارداد منعقده با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، 8 دوره آموزشی مهارت های کسب و کار آفرینی با ظرفیت 200 نفر از دانشجویان و دانش آموختگان در شهرداری زاهدان و فاش برگزار شد.

مدیر دفتر سازمان همیاری اشتغال سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در پایان دوره های مذکور به افرادی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون های مربوطه شوند گواهی معتبر شرکت در دوره اعطا می شود./ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.