سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار منطقه 13

بهره برداری از سرای محله امامت

دبیر شورایاری محله امامت از راه اندازی سرای محله امامت خبر داد و گفت: با بهره برداری از این مرکز سرانه های فرهنگی این محله افزایش یافت.

مقدم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: محله اقامت یکی از محله های منطقه 13 است که با کمبود فضاهای فرهنگی آموزشی مواجه است اما خوشبختانه با راه اندازی این مرکز بخش قابل توجهی از نیازهای اهالی محل برطرف می شود.

دبیر شورایاری محله امامت اظهار داشت: با راه اندازی سرای محله امامت مجموعه کاملی از خدمات فرهنگی به شهروندان ارائه می شود.

وی تصریح کرد: این مجموعه در 480 متر مربع و در 4 طبقه آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

**افزایش فعالیت های قرآنی در محله صفا

دبیر شورایاری محله صفا گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و با همکاری دار القرآن سرای محله فعالیت های مختلفی از برگزاری کلاس های قرآنی تا مسابقات حفظ و قرائت قرآن در سطح انجام شد.

سعیدی افزود: یکی از فعالیت های ویژه سرای محله صفا، برپایی غرفه خانه قرآن در پارک خیام بود که به مدت 17 شب پذیرای شهروندان بود.

دبیر شورای محله صفا اظهار داشت: با توجه به تنوع برنامه های غرفه خانه قرآن محله صفا روزانه شهروندان در رده های سنی مختلف در مسابقات قرآنی شرکت کرده و جوایز ارزنده ای دریافت می کردند.

وی خاطرنشان کرد: برپایی محافل قرآنی در مساجد محله با مشارکت شهروندان و مدیر محله از دیگر برنامه هایی است که باعث انس و الفت اهالی محل با قرآن در ماه مبارک رمضان شده است.

**رسیدگی به مشکلات محله آشتیانی

دبیر شورای محله آشتیانی گفت: طی جلسه ای که با حضور شهردار منطقه و معاونانش برگزار شده بود مشکلات محله آشتیانی بررسی و برای رفع آنها راهکارهایی ارائه شد.

بهدادفر افزود: طی این نشست با دستور شهردار منطقه مصوباتی به تصویب رسید که با پیگیری آنها بسیاری از مشکلات محله در زمینه فرهنگی، اجتماعی ترافیکی و خدمات شهری برطرف می شود.

دبیر شورای محله آشتیانی توسعه فعالیت های فرهنگی در محله، رسیدگی به امور عمرانی، شناسایی خانواده معتمدین، نامگذاری معابر به نام شهدا، تعامل کاری شهرداری ناحیه و شورایار محله با مساجد و مدارس پیگیری نصب پل عابر پیاده، تکمیل گلدسته مسجد الحسین (ع) را از اهم مواردی اعلام کرد که در دستور کار قرار گرفت.

**دوره های آموزشی تابستانه در محله دهقان

دبیر شورایاری محله محله نیروی هوایی گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، کلاس های قرآنی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) و مسجد انصار الحسین (ع) برگزار می شود.

وی افزود: این کلاس ها شامل روخوانی، روانخوانی، تجوید، تفسیر و احکام در محله نیروی هوایی با همکاری بسیج مساجد و شورایاری همه روزه برگزار می شود.

وی اظهار داشت: دوره های رایانه و زبان انگلیسی از دیگر برنامه های آموزش محله نیروی هوایی که با هدف غنی سازی اوقات فراغت در این مراکز در حال برگزاری است.

گفتنی است، مسجد امام حسن مجتبی (ع) در خیابان دوم نیروی هوایی و مسجد انصار الحسین (ع) در خیابان پنجم نیروی هوایی واقع است./ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.