سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

لزوم تقویت سازمان های اسلامی و جنبش عدم تعهد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: تقویت جنبش عدم تعهد، فعال‌کردن سازمان‌های اسلامی و اصلاح اساسنامه این تشکل ها را راهکاری مناسب برای مقابله با سلطه استکبار جهانی بر سازمان ملل متحد دانست.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی ، وجود سازمان های متشکل از کشورهای آزاد هم ‌تراز با سازمان ملل را ضروری عنوان کرد و افزود: این نهادها می توانند در موارد مشابه همچون کشتارمردم میانمار که سکوت جهانیان را به همراه دارد، به صحنه آمده و از حقوق کشورهای محروم دفاع کنند.
وی با توصیه به مسؤولان کشور برای استفاده بیشتر از سازمان جنبش عدم تعهد، افزود: ما توانسته ایم با فعالیت های ضد استکباری خود هیمنه آنها را بشکنیم و از اریکه قدرت به زیر کشیم؛ با فعال کردن این سازمان‌ها می توانیم سلطه مستکبران را در همه جا از بین ببریم.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مجامع بین المللی را ساخته دست استکبار و تحت سیطره آن‌ها دانست و گفت: انتظار نمی رود این سازمان‌ها کاری به جز حفظ منافع استکبار جهانی انجام دهد و در قضایای همچون قتل عام مسلمانان میانمار موضع گیری مؤثری داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین رجبی انگیزه حمایت های معدود سازمان ملل از برخی مظلومان را، حفظ موقعیت درعرصه بین المللی عنوان کرد و ابرازداشت: آن‌ها می دانند اگر همواره بخواهند برضد مستضعفان موضع گیری کنند نگاه ملت ها به این سازمان تغییر خواهد کرد./س
برچسب ها: قم ، تقویت ، جنبش ، عدم تعهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.