سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

بدلیل نبود اسپانسر نمی توانیم نماینده مقتدری در لیگ داشته باشیم

دبیر هیئت ورزشهای سه گانه استان کرمانشاه گفت: این هیئت استعدادیابی خود رادر فصل مدارس با همکاری آموزش و پرورش انجام داده است و هم اکنون استعدادهای انتخاب شده زیر نظر مربیان در حال آموزش هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

امینی گفت: برای استعدادیابی و پرورش استعدادهای ورزشی در استان کرمانشاه فعالیت های بسیار خوبی صورت گرفته است و با توجه به مجموع این عوامل سال گذشته هیئت ورزشهای سه گانه استان کرمانشاه در بین استان های 30 گانه به مقام دوم پس از استان زنجان دست پیدا کرده است.

دبیر هیئت ورزشهای سه گانه استان با اعلام خبر راه اندازی مدارس ورزش های سه گانه در آینده نزدیک، افزود: در راستای جذب بیش از پیش استعدادهای ورزش های سه گانه در استان و همچنین معرفی این رشته ورزشی به علاقمندان، اساس نامه مدارس سه گانه در این هیئت تنظیم شده و موافقت های لازم از طرف آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان در حال اخذ است.

امینی ادامه داد: با توجه به توان هوازی بسیار بالای ورزشکاران استان کرمانشاه به دلیل ارتفاع از سطح دریا و آب و هوای کوهستانی می توانیم ورزشکاران بسیار خوبی را در این رشته ورزشی پرورش و به ورزش کشور معرفی کنیم.

وی در خصوص شرایط لازم یک ورزشکار سه گانه گفت: توان هوازی بسیار بالا نیاز اصلی و اساسی یک ورزشکار سه گانه است. پس از این مساله قدرت جسمانی فرد مهم است و البته نمی توان به نقش صبر در این ورزش اشاره نکرد.

وی با بیان اینکه مشکل اسپانسر دامنگیر این هیئت نیز است یادآور شد: هم اکنون شاکله و ترکیب اصلی تیم گاز تهران در لیگ ورزشهای سه گانه در قسمت آقایان و خانم ها را ورزشکاران استان کرمانشاه تشکیل می دهند، اما به دلیل عدم وجود اسپانسر در استان کرمانشاه نمی توانیم نماینده مقتدری در لیگ کشور داشته باشیم./س





تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.