سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر ارتباطات:

نظارت بر روي شرکت های مخابرات استانی بطور مستمر وجود دارد

وزیر ارتباطات با بیان اینکه نظارت بصورت ذاتی مطابق آن چه در پروانه شرکت ها صادر می شود، وجود دارد گفت: واگذاری پورت های پرسرعت توسط شرکت های PAP نیز رو به توسعه است.

رضا تقی پور با بیان این مطلب به خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران گفت : با توجه به پروانه ای که برای شرکت مخابرات ایران صادر شده، شرکت های استانی اجازه واگذاری پورت های پر سرعت را دارند بویژه از خصوصی سازی  که اساسا توسعه پورت های پرسرعت بر مبنای توسعه توسط بخش خصوصی پیش بینی شده است.
 
وی تصریح کرد: جلسات مختلفی با شرکت های PAP برگزار نمودیم که گلایه ها و مشکلات در کمیسیون تنظیم مقررات مطرح شده و در این زمینه نیز مصوبه خاصی داشته ایم و چنان چه مسائل جدیدی وجود داشته باشد شرکت ها با مراجعه به کمیسیون می توانند برای انجام هماهنگی های بیشتر اقدام کنند.
 
**واگذاری پورت های پرسرعت طبق درخواست ها صورت می گیرد
 
در ادامه وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه عرضه پورت های پر سرعت از سوی مخابرات استان ها طبق تقاضاها صورت می گیرد اظهار داشت: عقل اقتصادی حکم می کند هر جا این درخواست وجود دارد چه شرکت های PAP و چه شرکت مخابراتی استانی این توسعه را انجام دهد.
 
تقی پور اذعان داشت: یکسری اختیارات و امکانات را در پروانه ها برای اپراتورها تعریف کردیم و مباحثی از نظر بررسی اقتصادی وجود دارد که خود شرکت های PAP و مخابراتی استانی دارند که ترکیبی از این امر و آن چه بطور واقعی در میدان تقاضا است تعیین می کند در چه نقاطی توسعه بطور طبیعی انجام می شود.
 
وی یاد آور شد: در مناطقی که توسعه طبیعی نباشد بصورت تکلیفی در پروانه ها و یا بصورت خدمات عمومی و اجباری انجام می دهیم./عط
برچسب ها: پورت ، شرکت ، مخابرات ، عمومی ، تقاضا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
بابا خداوکیلی این انصافه . من رفتم از مخابرات شهرمون adsl گرفتم نامحدود 256 ماهیانه14000 تومن خدا رو شکر میکنم بد نیست ولی من از بچه های خودمون شنیدم که از مخابرات شهرشون ای دی اس ال خریدن ماهیانه 10 تومن با سرعت دانلود 400 کیلو بایت البته بگم 4گیگ .الان این اینترنتی رو که من دارم ازش استفاده میکنم سرعت دانلودم با دانلود منیجر خیلی که زور بزنه یک لحظه شاید تا 50 کیلو بایت هم برسه ولی با ای دی ام معمولا 30 هست که با این سرعت خدایی دیگه فقط اسمش میشه نا محدود .میخوام بدونم چرا تو ی یه شهر همون اینترنت مخابرات باید اون طوری باشه ولی من (نه فقط من امثال من)باید فقط کلاه سرشون بره (شهر من بروجن)