سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قيمت نفت در بازار آسيا افزايش يافت

تحليلگران اعلام کردند در پي انتشار اطلاعات رسمي در چين که نشان مي دهد تورم در اين کشور ماه گذشته به پايين ترين حد خود در دو سال و نيم گذشته رسيده است، قيمت نفت خام در معاملات روز پنجشنبه بازار آسيا افزايش يافت.


به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه از سنگاپور،بهاي نفت خام شيرين سبک پايه بورس نيويورک براي تحويل در ماه سپتامبر در معاملات بازار سنگاپور، بيست و دو سنت افزايش يافت و بشکه اي نود و سه دلار و پنجاه و هفت سنت داد و ستد شد.
بهاي نفت خام برنت درياي شمال براي تحويل در ماه سپتامبر نيز هفت سنت افزايش يافت و بشکه اي صد و دوازده دلار و بيست و يک سنت معامله شد.
جاستين هارپر تحليلگر بازار از موسسه آي جي مارکتس در سنگاپور مي گويد اطلاعاتي که روز پنجشنبه منتشر شد و نشان داد که تورم در چين به پايين ترين سطح خود از ماه ژانويه سال دو هزار و ده تاکنون رسيده، توجه دلالان را به خود جلب کرده است.
وي در گفتگو با خبرگزاري فرانسه اعلام کرد: «مشخص است اين مسئله که تورم کاهش يافته، در را به روي مشوق هاي اقتصادي باز مي کند که اين به نفع همه کالاها از جمله نفت خواهد بود».
 اطلاعات اداره ملي آمار چين نشان مي دهد شاخص قيمت کالاهاي مصرفي در اين کشور در ماه ژوئيه در مقايسه با مدت مشابه پارسال يک و هشت دهم درصد افزايش يافته است و بدين ترتيب، اين رشد پايين به دولت چين اجازه مي دهد اقدامات بيشتري براي تقويت رشد اقتصادي اين کشور اتخاذ کند.

برچسب ها: نفت ، افزایش ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.