سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جليلي در کنفراس مشترک خبری با مشاور امنیت ملی عراق عنوان کرد:

سند اعتراف امريکا مبني براعزام القاعده به سوريه در دستان ايران

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: یک سند معتبر رسمی از امریکا در دست داریم که در آن اعتراف می کند عناصر تروریستی القاعده را به سوریه اعزام می کنند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، سعید جلیلی در کنفراس مشترک خبری با فالح فیاض مشاور امنیت ملی عراق با اشاره به بحران سوریه و حوادث منطقه ای گفت: نقش سوریه در حمایت از مقاومت، پیروزی حزب الله در دو دهه اخیر در لبنان، جنگ 33 روزه و پیروزی حماس در جنگ غزه غیرقابل انکار است .

وی افزود: مردم منطقه فراموش نمی کنند زمانی که مردم غزه در زیر شدیدترین حملات رژیم صهیونیستی بودند برخی دولت های منطقه مانند مبارک مانع حتی آب رسانی به غزه می شد، اما سوریه با شجاعت از مقاومت حمایت می کرد.

دبیر شورای امنیت ملی کشورمان گفت: بخشی از توطئه کنونی ضد سوریه به علت حمایت انها از مقاومت فلسطین است.

سعید جلیلی در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص موضوعات هسته ای گفت: ایران در این باره دیدگاه روشنی دارد و در چهارچوب quotation mark ان پی تی quotation mark معتقد به وجود دانش هسته ای برای همه و سلاح هسته ای برای هیچ کس است.

وی گفت: این دیدگاه را در مذاکرات هسته ای در بغداد و مسکو بیان کردیم و انچه را در مسکو گفتیم منتشر کردیم و خانم اشتون هم فرصت خواسته است تا پاسخ ایران را پس از ماه رمضان بدهد.

برچسب ها: جلیلی ، ایران ، سوریه ، امریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.