سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با شعار "راه ایران از دمشق می گذرد"

کمپین سقوط بشار اسد توسط سلطنت طلبان تشکیل شد

مدیران و افراد تشکیل دهنده این کمپین غیر قانونی همان افرادی هستند که چندی پیش در حمایت از برهنه شدن گلشیفته فراهانی در یک فیلم مستهجن ،کمپین حمایت از برهنگی وی را تشکیل داده بودند که در فضای مجازی و در میان کاربران با تمسخر و انتقادات فراوانی رو به رو شد .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، یکی از سایت های منتسب به جریان سلطنت طلب ، با اعلام خبر راه اندازی کمپین سقوط بشار اسد مدعی شد راه تهران از دمشق می گذرد و برای نابودی نظام ایران ابتدا باید از سوریه شروع کرد .

به گزارش خبرنگار صراط ، این سایت خبری که متصل به "شهرام همایون" یکی از چهره های معلوم الحال شبکه های سلطنت طلب لس آنجلسی است ، با اعلام تشکیل کمپینی برای سقوط حکومت بشار اسد از طرفدارانش خواست تا برای سرنگونی رژیم بشار اسد در تهران راه پیمایی کنند .

سایت مذکور از کاربران خود خواست تا با فعال شدن در فضای مجازی یک روز را برای اغتشاش خیابانی در تهران و دیگر شهر ها برای حمایت از تروریست های سوری ترتیب دهند به دلیل اینکه ایران به عنوان حامی اصلی بشار اسد به شمار می رود، برای نابودی وی باید از ابتدا از داخل ایران شروع کرد .


کمپین مذکور که با شعار "راه ایران از دمشق می گذرد" شروع به کار کرده است ، تا کنون چندین راهپیمایی اعتراض آمیز را در تهران و دیگر شهر های کشور فراخوان داده اما تا به امروز هیچگونه همکاری با این گروه متوهم توسط مردم صورت نگرفته است .

لازم به ذکر است مدیران و افراد تشکیل دهنده این کمپین غیر قانونی همان افرادی هستند که چندی پیش در حمایت از برهنه شدن گلشیفته فراهانی در یک فیلم مستهجن ،کمپین حمایت از برهنگی وی را تشکیل داده بودند که در فضای مجازی و در میان کاربران با تمسخر و انتقادات فراوانی رو به رو شد .

برچسب ها: اپوزیسیون ، سوریه ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.