سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدال های آبهای آرام المپیک توزیع شد

قایقرانان آبهای آرام ظهر امروز 18 مرداد برای کسب مدال های المپیک به مصاف یکدیگر رفتند.

  به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: ظهر امروز 18 مرداد فینال آبهای آرام در رشته های مختلف برگزار شد تا برترین ها مشخص شوند.

در رشته کایاک یک نفره 1000 متر مردان نروژ با زمان 3 دقیقه و 26 ثانیه و 462 صدم ثانیه صاحب مدال طلا شد، کانادا با زمان 3 دقیقه و 27 ثانیه و 270 هزارم ثانیه و 759 هزارم ثانیه برنز گرفت و قایقرانان دانمارک، سوئد، بلاروس، اسپانیا و انگلیس چهارم تا هشتم شدند.

همچنین فینال B این رشته نیز برگزار شد که در نهایت قایقرانان توبا با 3 دقیقه و 29 ثانیه و 938 هزارم ثانیه، صربستان، 3 دقیقه و 30 ثانیه و 754 هزارم ثانیه و قایقران بلغارستان با زمان 3 دقیقه و 30 ثانیه و 754 هزارم ثانیه اول تا سوم شدند.

*آلمان صاحب مدال طلا کانوی المپیک شد

با برگزاری رقابت های 1000 متر کانوی مردان در فینال A پاروزن آلمانی با زمان 3 دقیقه و 47 ثانیه و 176 هزارم ثانیه اول شد و به مدال طلا رسید نماینده اسپانیا با زمان 3 دقیقه و 48 ثانیه و 53 صدم ثانیه صاحب رتبه دوم شد.

قایقران کانادایی با زمان 3 دقیقه و 48 ثانیه و 52 صدم ثانیه با کسب جایگاه و سوم صاحب مدال برنز شد.

در این رشته قایقران ازبکستان، فرانسه، مجارستان، بلاروس و روسیه چهارم تا هشتم شدند همچنین با برگزاری فینال B قایقران لهستان، مکزیک و رومانی در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

*برگزاری مسابقات کایاک 2 نفره مردان

با برگزاری فینال A رشته کایاک 2 نفره مردان قایقرانان مجارستان با زمان 3 دقیقه و 9 ثانیه و 646 هزارم ثانیه صاحب مدال طلا شدند و قایقرانان پرتغال و آلمان مدال های پرتغال و آلمان را برگردن آویختند در این رشته تیم های استرالیا، سوئد، روسیه، نیوزلند و اسلواکی چهارم تا پنجم شدند.

با برگزاری فینال B قایقرانان دانمارک، بلژیک و قزاقستان درجایگاه اول تا سوم ایستادند. همچنین فینال 500 متر کایاک یک نفر زنان برگزار شد و در نهایت پاروزن مجارستانی با زمان یک دقیقه و 3 ثانیه و 827 هزارم ثانیه صاحب مدال طلا شد، آلمان با زمان یک دقیقه و 31 ثانیه و 298 هزارم ثانیه نقره گرفت و قایقران بلاروسی با زمان یک دقیقه و 31 ثانیه و 40 صدم ثانیه صاحب مدال برنز شد.

قایقران لهستان، انگلیس، پرتغال، روسیه و فرانسه پنجم تا هشتم شدند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.