سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با پایان یافتن کار ستاد تملک بزرگراه امام علی(ع) صورت گرفت ؛

تقدیر از بانوان شاغل در ستاد تملک بزرگراه امام علی (ع)

شهردار منطقه 7 همزمان با پایان یافتن کار ستاد تملک بزرگراه امام علی(ع) از بانوان فعال در ستاد تملک این بزرگراه تقدیر کرد.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هفت ، دکتررمضان میرعباسی همزمان با اتمام کار این ستاد ، از بانوان شاغل در واحدهای مرتبط با تملک پلاک های معارض بزرگراه امام علی (ع) که در ستاد مذکور حضور داشتند تقدیر کرد.
 
وی طی سخنانی در این مراسم تقدیر اظهار کرد : روند تملک و رفع معارضان ملکی این پروژه بزرگ شهری  ، به خوبی و با سرعت به اتمام رسید که این مساله مرهون زحمات کارکنان شهرداری به ویژه بانوان شاغل در بخش های املاک ، حقوقی و... است .
 
 دکتر میرعباسی افزود : همکاران شهرداری سختی های بسیاری در این یکسال متحمل شدند اما همه این مسایل را تحمل کرده و کار را به خوبی پیش بردند که برای همگی شان آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.
 
 در این مراسم میرعباسی با اهدای لوح تقدیر و هدایا از بانوان شاغل در ستاد تملک تقدیر به عمل آورد.
 
 بر اساس این گزارش ، در ادامه این برنامه که به همت دفتر مشاور بانوان منطقه برگزار شده بود ، آرایش ، مشاور شهردار در امور بانوان با اهدای هدایایی از بانوان بخش خدماتی شاغل در شهرداری منطقه 7 تقدیر کرد و طی سخنانی گفت: من نیز با حضور در این ستاد از نزدیک تمامی سختیها و مشقت های بانوان را ملاحظه کردم و می دانم که چه کار سختی را پشت سر گذاشته اند .
برچسب ها: تقدیر ، بانوان ، شاغل ، بزرگراه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.