سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسجدي با اشاره به جنايات دولت ميانمار:

حمايت از مظلومان ميانمار را به يك حركت جهاني تبديل مي‌کنيم

دبير سياسي اتحاديه اول تشكل‌هاي دانشگاه آزاد گفت: حرکت‌هاي دانشجويي در حمايت از مظلومان به يك حركت جهاني تبديل شده و افكارعمومي جهان را به خود جلب مي‌کند.

محمد مسجدي دبيرسياسي اتحاديه اول تشكل‌هاي دانشگاه آزاد در گفتگو باخبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره حمايت از مسلمانان مظلوم ميانمار اظهار داشت: اسلام به ما امر فرموده كه از مظلوم دفاع كنيد و جدا‌ از بحث مسلمان بودن، به عنوان بشر و‌‌ انساني كه به آنها ظلم شده بايد اعتراض خود را ‌‌‌اعلام كنيم، زيرا‌‌‌ ‌راه و خط مشي ما، راه و خط امام حسين(ع) است كه مي‌فرمايند:  "اگردين نداريد لااقل آزاده باشيد."

وي افزود: مظلوم كشي در دنيا باب شده و آنهايي كه ادعاي حمايت از حقوق بشر دارند و در امور داخلي كشور ما دخالت مي كنند، به نقض حقوق بشر پرداخته و از سوي ديگر تبليغات رسانه‌اي عليه اسلام و ايران اسلامي انجام مي‌دهند.

مسجدي تصريح كرد: آزادي ما مديون دعاهاي امام زمان(عج) و رهبرمعظم انقلاب اسلامي است، لذا به همه مردم دنيا اعلام كرده‌ايم كه از هركس كه مظلوم باشد حمايت مي كنيم، مخصوصا اينكه مظلومان ميانمار مسلمان هستند و ما نمي توانيم در اين باره سكوت كنيم و جنايات عوامل دولت ميانمار را به شدت محكوم مي كنيم.

دبيرسياسي اتحاديه اول تشكل‌هاي دانشگاه آزاد گفت: متاسفانه سازمان به اصطلاح حقوق بشر و آزاديخواه، تحت نفوذ لابي‌هاي صهيونيست هستند و به همين دليل در مقابل اين جنايات بزرگ در دنيا سكوت کرده‌اند.

وي تصريح كرد: اگر رهبر عزيزمان اجازه دهد به شدت عليه اين جنايتكاران وارد عمل مي‌شويم و با خيزش خود، پرچم اسلام را بلند مي‌كنيم كه انشاالله به فرج آقا امام زمان(عج) ختم مي‌شود و دنيا به صلح واقعي مي‌رسد.
 
دبيرسياسي اتحاديه اول تشكل‌هاي دانشگاه‌ آزاد با بيان اينكه نفوذ لابي‌هاي استعماري ديگر حيثيتي براي سازمان‌هاي حقوق بشر باقي نگذاشته، گفت: حرکت‌هاي دانشجويي در حمايت از مظلومان به يك حركت جهاني تبديل شده و افكارعمومي جهان را به خود جلب مي‌کند.

مسجدي اضافه کرد: با چنين حركت‌هايي يك پيوستگي در حركت مردم جهان براي حمايت از مسلمانان بوجود مي‌آيد و دنيا متوجه اين مسأله مي شود که مسلمانان در جهان تنها نيستند و حتي اگر لازم باشد براي اعتلاي مسلمانان در دنيا در ميدان‌هاي نبرد نيز حاضر خواهيم شد.

وي درباره نقش يهود صهيونيستي در جنايات بودايي‌هاي افراطي و سوءاستفاده از جلب توجه افكارجهاني به مسائل سوريه تصريح كرد: صهيونيستها همواره درصدد سرگرم كردن افكارعمومي دنيا به جايي هستند تا جنايات خود را در جاهاي ديگر در سكوت انجام دهند، زيرا تبعيض نژادي و ديني در ذات پليد رژيم صهيونيستي و اين استعمارگران به هر‌جنايتي دست مي زنند.

انتهاي پيام/س3
برچسب ها: مسجدی ، مسلمانان ، میانمار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.