سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار براي دربي؛

كري خواني زود است!

بازيكنان تيم استقلال هفته چهارم ليگ را سپري كردند و در حاليكه سه هفته به بازي با پرسپوليس باقي مانده است از سوي مسئولان اين تيم با ممانعت صحبت و اظهار نظر در اين خصوص روبرو شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اعضاي تيم استقلال در فصل جديد با شرايط خاصي براي مقابله با رقيب خود در مسابقات ليگ روبرو شدند حضور بازيكنان بزرگ در 2 تيم وضعيت را با تغييراتي عمده رو به رو كرده است و اعضاي اين تيم براي اين بازي برنامه ريزي انجام مي دهند تا مانند دربي گذشته غافلگير نشوند.

اين درحالي است كه بازيكنان استقلال قصد دارند باخت قبلي به اين تيم را جبران كنند و در اين ميان با سوال هاي فراواني روبرو مي شوند كه در خصوص نحوه رويارويي با رقيب ديرينه است.

گفتني است: مسئولان تيم استقلال در اين خصوص اعضاي تيم خواستند و تمركز خوبي را براي بازي هاي آينده حفظ كنند و دربي را به فراموشي بسپارند زيرا اين ديدار هر چقدر حساس باشد از بازي هاي پيش روي استقلال و كسب سه امتياز ديدار هاي پيش از دربي مهم تر نيست.

شايان ذكر است: مسئولان از بازيكنان خواستند تا هيچ صحبتي را در خصوص دربي و شرايط اين بازي انجام ندهند زيرا تا زمان اين بازي چند هفته اي باقي مانده است و اظهار نظر و كري خواني در مورد اين ديدار ذهن اعضاي تيم را بر هم مي زند و تيم را به حاشيه مي برد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.