سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ديداري عاشقانه با رهبر دل‌ها

لحظه لبخند حضرت آقا شيرين‌ترين لحظه عمرم بود

دبير تشكيلات انجمن اسلامي مستقل گفت: زماني كه حضرت آقا با آن چهره زيبا و عرفانيشان مرا با نام خطاب كردند، بسيار برايم ارزشمند و به‌ ياد‌ماندني بود.

علي جمشيدي دبير تشكيلات انجمن اسلامي دانشگاه‌هاي كشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران درباره زيباترين لحظه از ديدار با رهبر فرزانه انقلاب، گفت: ديدار با رهبر معظم انقلاب يک لحظه با شکوه، زيبا و به ياد ماندني براي ما دانشجويان به حساب مي‌آيد.

وي افزود: حضور در حسينيه امام‌ خميني(ره) و ديدار رو در رو با بالاترين مقام سياسي يك شادي و شعف بزرگي به همراه داشت كه شيريني آن همواره در مذاق ما باقي مي‌ماند.

جمشيدي خاطره‌انگيز‌ترين لحظه ديدارش با مقام معظم رهبري را اين‌گونه شرح داد: لبخند پدرانه‌اي را كه حضرت آقا در لحظه ديدارشان به من زدند را تا آخرين لحظه فراموش نخواهم كرد و اينكه لبخند ايشان شيرين‌ترين لحظه عمرم بود.

دبير اتحاديه انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه‌هاي كشور درباره توجه خاص رهبر عظيم‌الشأن انقلاب به خود گفت، زماني كه حضرت آقا با آن چهره زيبا و عرفاني‌شان مرا با نامم خطاب كردند بسيار برايم با ارزش، زيبا و به‌ ياد‌ماندني بود.

انتهاي پيام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.