سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خباز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

طرح آشتي ملي از نان شب هم واجب‌تر است

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي طرح آشتي ملي را از نان شب واجب‌تر دانست و گفت: به جاي اينکه به مطر‌ح کننده ايده نگاه کنيم بايد به اصل موضوع و نظرات وي بپردازيم.

محمدرضا خباز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره طرح آشتي ملي، اظهار داشت: يکي از مهمترين عوامل بقاي هر حکومتي انسجام ملي است و حاکمان نيز موظف به حفظ انسجام و وحدت ملي هستند.

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي ادامه داد: در شرايطي که استکبار جهاني تمام تلاش خود را براي به انزوا کشاندن نظام اسلامي بکار گرفته و اروپا نيز قطعنامه‌هاي متعددي را به کشورمان تحميل کرده است تا مقاومت ملت ايران را بشکنند آيا حفظ انسجام و وحدت ملي ضروري نيست؟

وي خواستار حضور تمامي نخبگان براي تحقق طرح آشتي ملي شد و افزود: نبايد دلسوزان و علاقه‌مندان نظام تماشاچي باشند و بايد همه نخبگان ايفاي نقش کنند.

عضو شوراي مرکري حزب اعتماد ملي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري درباره اقتصاد مقاومتي گفت: بعد از اعلام نظر مقام‌معظم رهبري درباره اقتصاد مقاومتي، بايد اقتصاد کشور را براي نجات از ضربه‌پذيري به سمت اقتصاد ملي پيش ببريم.

خباز ادامه داد: براي تحقق اقتصاد مقاومتي بايد همه نخبگان و مردان صالح آزمون پس داده کشور همکاري داشته باشند.

وي تصريح کرد: در چنين شرايطي بايد از پرداختن به اختلاف سليقه‌هاي جزئي بپرهيزيم و پرچم ملي را افراشته نگه داريم.

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي با تاکيد بر ضرورت حفظ وحدت ملي اظهار داشت: در صورت حفظ انسجام و وحدت ملي، خواب دشمن تعبير نخواهد شد و قله‌هاي رفيع موفقيت را فتح خواهيم کرد.

وي گفت: اوايل انقلاب اسلامي جنگ تمام عيار نظامي عليه کشورمان بکار گرفته شد و در حال حاضر هم با جنگ تمام عيار اقتصادي مواجه هستيم.

خباز ادامه داد: جنگ نظامي براي همه ملموس بود اما ممکن است جنگ اقتصادي براي بسياري از تصميم سازان قابل لمس نباشد و در مقطع کنوني بايد اظهار‌نظرهاي درست را در بوته آزمايش و عمل قرار دهيم تا از جنگ اقتصادي نيز سربلند بيرون آييم.

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي طرح آشتي ملي را از نان شب براي کشور ضروري تر دانست و خاطرنشان کرد: در شرايط حساسي قرار داريم و به جاي اينکه به مطر‌ح کننده ايده نگاه کنيم بايد به اصل موضوع و نظرات افراد بپردازيم.

انتهاي پيام/س3
برچسب ها: طرح ، آشتی ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.