سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فلسفي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصولگرايان به دنبال تقويت جريان اصلاحات نباشند/ ائتلاف با اصلاح طلبان عدول از خط مشي اصولگرايي است

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين گفت: کساني که داعيه اصولگرايي دارند نبايد به هر شيوه براي رسيدن به اهداف سياسي خود متوسل شود و از موازين و چارچوب اصولگرايي عدول کند.

محمدجعفر فلسفي عضو جامعه اسلامي مهندسين در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينکه ادعاي اخير اصلاح‌طلبان مبني بر اختلافات اصولگرايان بر پايه عدم حضور اصلاحات در عرصه سياسي اظهار داشت: اصلاحات سعي دارد اين موضوع را القا کند که سکوت آنها به خصوص در انتخابات اخير مجلس نهم با برنامه و هدفمند بوده و اين امر منجر به اختلافات دروني در جريان اصولگرايي شده است.

وي با تاکيد بر اينکه واهمه اصلاحات از ضربه وارد شدن به پيکيره اين جريان مانع حضورشان در انتخابات شد، تصريح کرد: سکوت اصلاح‌طلبان بيشتر ريشه در مشکلات دروني داشته اما سران اين طيف به خوبي دريافته است که در انتخابات اخير تاثيرگذاري چنداني نخواهد داشت از همين رو براي حضور در انتخابات شرکت فعالي نداشت.

فلسفي با اشاره به اينکه اصولگرايان هيچ گونه بازي سياسي و برنامه اي براي بازگرداندن جريان اصلاحات به صحنه سياسي کشور نداشته است، افزود: اصولگرايان نبايد به دنبال تقويت جريان مقابل باشند چراکه جريان اصلاحات پس از انتخابات به دنبال سهم خواهي خواهند بود.

وي ادامه داد: کساني که داعيه اصولگرايي دارند نبايد براي رسيدن به اهداف سياسي خود به هر شيوه‌اي متوسل شوند و از موازين و چارچوب اصولگرايي عدول کنند، بر همين اساس ائتلاف ميان اصلاح‌طلبان و اصولگرايان معتدل عدول از خط مشي اصولگرايي است.

فلسفي به طرح آشتي ملي اشاره کرد و افزود: اصلاح‌طلبان با پيش کشيدن بحث آشتي ملي سعي دارند تاثيري بر صحنه سياسي کشورمان داشته باشند اگرچه حضوري حداقلي داشته باشند.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين خاطر نشان کرد: اگر اصلاح‌طلبان نگران منافع ملي و مصالح کشور هستند به دنبال گزينه مناسب باشند لذا اصلاحات اکنون به دنبال گزينه‌ هاي دل مشغول سياسي نگردد و منافع ملي و مصالح کشور را نيز در نظر داشته باشند.

"انتهاي پيام"/س3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.