سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقامات فلسطيني اعلام كردند؛

رژيم صهيونيستي درصدد يهودي‌سازي قدس است

دولت فلسطين در غزه، از جامعه بين المللي خواست كه به سكوت خود در قبال جنايات رژيم صهيونيستي در اراضي فلسطيني پايان دهند و هرچه بيشتر به موضوع جنايات اين رژيم همچون يهودي سازي قدس و محاصره غزه بپردازند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از فلسطين اليوم؛ اداره امور قانوني وابسته به وزارت دادگستري فلسطين در غزه، همچنين طي بيانيه اي از شوراي امنيت و مجمع عمومي سازمان ملل متحد و شوراي حقوق بشر اين سازمان درخواست كرد كه پرونده شهرك سازي صهيونيست ها و يهودي سازي قدس را در دستور كار جلسات خود قرار دهند و اشغالگران صهيونيست را به پايبندي به قوانين بين المللي، وادار كنند.
 
اين اداره همچنين از سوء استفاده مقامات رژيم صهيونيستي از اوضاع جاري كشورهاي عربي سخن گفت و افزود: اشغالگران در بحران كنوني منطقه، تجاوز و حملات خود را به اراضي فلسطيني همچون قدس و نوار غزة افزايش دادند و درصدد يهودي سازي كل قدس هستند.
 
گفتني است؛ طي روزهاي اخير، حملات سربازان رژيم صهيونيستي به مسجدالاقصي و قدس افزايش يافته و مقامات اين رژيم همچنين با ناديده گرفتن قوانين، به شهرك سازي هاي خود در مناطق مختلف فلسطين، ادامه دادند.

برچسب ها: غزه ، اسرائیل ، یهودی سازی ، قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.